news08.net/ads.txt

מנכ”ל משרד הבריאות: “פתיחת איקאה הייתה טעות”

חזרה הדרגתית לשגרה: בהתאם להחלטות הממשלה בישיבה שהתקיימה ביום שישי, הבוקר (ראשון) ייפתחו בתי עסק וחנויות בענפים מסוימים במשק. ההקלות נכנסו לתוקפן החל מחצות.

על רקע ההקלות, מנכ”ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, התראיין אצל קלמן-ליבסקינד בכאן חדשות, ואצל ישי שנרב בגל”צ. בר סימן טוב אמר כי הוא מאמין שבימים הקרובים נמשיך ונראה ירידה במספר החולים. “אנחנו שמחים שהגענו למצב שבו אנחנו משחררים עוד ועוד פעילויות, אבל המגפה עדיין לא חלפה”.

עוד הוסיף: “קשה מאוד לעשות הפרדה בין מקומות, כי גם כשיש סגר אז אנחנו מאפשרים לאנשים לצאת לעבודה. מבחינתי זאת הייתה טעות לאשר את פתיחת איקאה כי היא כמו קניון. אני מאמין שכשנדבר על לימודים אז נסתכל על כל אזור בנפרד”.

על הבלבול שנעשה: “אני עומד מאחוריי ההחלטות שהתקבלו, יצרנו סט של כללים שייתנו לנו ביטחון. אני לא בא בטענות לציבור, להפך. אני מקבל את הביקורת שההנחיות לא תמיד מדויקות – אנחנו באירוע מתגלגל ומקבלים את ההחלטות תוך כדי לחימה”.

בנוסף התייחס לנושא הבדיקות, ואמר: “30% מהבדיקות השליליות שגויות, זה המון. בסוף הבדיקות זה לא מה שיאפשר לצאת מבידוד אלא מדיניות נכונה של התנהלות הציבור במרחב. המדד שאנחנו מציעים להקלות נוספות הוא 300 חולים ליום (100 בקהילה ו200 במוקדי ההתפרצות והכפלה כל עשרה ימים. זאת האסטרטגיה שמציג בדיונים השבוע”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן