news08.net/ads.txt

מנכ”ל משרד החינוך שמואל אבואב: “אין תחום באורחות חיינו שאינו קשור בעבותות לתחום החינוך”

מערכת החינוך לובשת היום חג ומפנה את הזרקור אל סוכני הידע, המיומנויות והערכים במדינת ישראל – אנשי ההוראה והחינוך, וכל יתר העוסקים במלאכת החינוך בישראל.

מדבריו של אבואב, מנכ”ל משרד החינוך: “ביום זה, כל שדרות הציבור מבקשים לכבד בברכה ובהוקרה את אנשי החינוך. את המורים והמורות, הגננים והגננות, המנהלים והמנהלות והצוותים החינוכיים כולם. אין תחום באורחות חיינו שאינו קשור בעבותות לתחום החינוך. אין אנו יכולים לדבר על מסחר, כלכלה, תעשייה, ביטחון, בריאות, אמנות או תרבות, מבלי לדבר על חינוך. הכל קשור במישרין ובעקיפין לתשתית שניתנה לכל העוסקים במלאכות השונות – לאנשי החינוך המסורים, שהעניקו להם יסודות איתנים.

אנו מבקשים להוקיר היום תודה על עשייה חינוכית משמעותית, שלא תסולא בפז. על היכולת להיות מכוונים לילדים; על מטעני הידע שמועברים לתלמידים; ועל היכולת להתחדש ולהתמקצע, ולהתאים את מערכת החינוך לתמורות התכופות שעוברת החברה הישראלית והחברה העולמית. ביום זה אני מבקש לברך את ציבור עובדי ההוראה על בחירתם בשליחות הנעלה של החינוך וההוראה. תודה על שבחרתם לשים את פעמיכם בנתיבי החינוך, ולקחתם על עצמכם להשתתף במסעם המשמעותי של ילדי ישראל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן