news08.net/ads.txt

”מנצחת וגיבורה”: קמפיין משולב נערך עבור ילדים עם צרכים מיוחדים וילדים בלי צרכים מיוחדים

חבורה של ילדים וילדות נפגשה בפס הירק בשכונה הצבאית בעיר, לצילומים משותפים לקולקציית צמידים חדשים המיועדת לילדים ולנוער. על פניו קמפיין רגיל בין עשרות קמפיינים של ‘דנדי’ מעצבת תכשיטים עם חשיבה חיובית אבל בוקר הצילומים הזה היה הכל חוץ מרגיל. את קולקציית הצמידים עם חשיבה חיובית המיועדים לילדים החליטה דנדי להשיק בצורה אחרת, מיוחדת יותר- הפעם היא החליטה ללכת על קמפיין משולב ולצלם ביחד ילדים עם צרכים מיוחדים וילדים בלי צרכים מיוחדים. “שילוב זה לא טרנד או אג’נדה חולפת” היא אומרת. “זו הדרך לגרום לחברה שלנו להיות מכילה ומקבלת, וזו הדרך שלי לתרום לכך”.

ואכן אף אחד מהילדים והילדות שהצטלמו ביחד לא הביט זה בזו או זו בזה בצורה שונה- מהסיבה הפשוטה שבשביל ילדים כל הילדים שונים ואחרים וזה לא מפריע להם. להיפך- זה מגוון ונחמד והם מקבלים את כולם. גם אם הם על כיסא גלגלים, נעזרים בהליכון או מדברים לא לגמרי ברור. אף אחד מהילדים לא הרגיש שונה או אחר פשוט כי הוא לא שונה או אחר.

יכול/ה הכל, מנצח/ת, אהוב/ה, גיבור/ה, יצירתי/ת אלו המילים החרוטות על פלטת כסף/מצופה זהב הקשורה בחוטים צבעונים ומאפשרת לילדים לענוד מילה חיובית ומחזקת על היד. ‘מנצחת וגיבורה’ הן המילים שקיבלו תהל וליאל תאומות זהות בנות 11 עם שיתוק מוחין ואלו בהחלט שתי מילים שמגדירות את הילדות האלה. “החלטנו לקחת חלק בקמפיין לא בגלל שאנחנו צריכות את הפרסום” אומרת אמא שלהן, שהביאה לצילומים גם את אחותן הקטנה יהלי בת 7.5 שענדה צמיד עם המילה ‘יצירתית’ “הסיבה היא שחשוב לי שיראו אותן כילדות כמו כולן שמשתלבות בצילומים שלא מופרדים מילדים ללא צרכים מיוחדים ולוקחות חלק ביחד עם שאר הילדים, בגלל זה גם אחותן הצטרפה” היא מוסיפה.

הקמפיין שצולם השבוע הוא חלק מתהליך ארוך וחשוב שמובילה ‘עמותת ביחד’ שמשלבת ילדים עם צרכים מיוחדים בקהילה, ומטרתה לשלב ילדים מכל הקשת של הצרכים המיוחדים בקמפיינים עם ילדים ללא צרכים מיוחדים- לא בחסד ולא בזכות אלא פשוט כי מגיע להם להיות חלק כי הם ילדים כמו כולם. ולמי שזה נראה לו מוזר או לא הגיוני- רק היה צריך לראות כמה מהר התחברו רון שעולה לכיתה ב’ ואת עמית שעולה לכיתה א’ ואובחן עם מוגבלות שכלית התפתחותית קלה.

במקביל לעבודה עם חברות אופנה גדולות ומסחריות הנוטות לשלב מדי פעם ילדים בקמפיינים, מעצבים ויוצרים פרטיים יותר ממוזמנים לשלב גם הם בקמפיינים שלהם ולקחת חלק ביוזמה ברוכה באופן קבוע ולא חד פעמי, בדיוק כמו שעשתה ‘דנדי’.

הילדים נהנו והתחברו, האימהות היו גאות כמו שאימהות גאות ובסופו של דבר יצאו צילומים מרגשים וקסומים לצמידים שנועדו להכניס עוד קצת חיוביות לעולם הזה- בדיוק כשאנחנו צריכים אותה כל כך!

צילומים: נעמה הלל מלמד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן