news08.net/ads.txt

מסיבת סוכות מרגשת תתקיים לאנשים עם צרכים מיוחדים ב”בית לחיים” במעמד ראש העיר, רחמים מלול

אירוע מרגש יתקיים היום (רביעי) ובמרכזו מסיבה חגיגית לכבוד חג הסוכות ב”בית לחיים” של אלו”ט – האגודה הלאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם. האירוע ייערך במעמד ראש העיר רחמים מלול, המקפיד ללוות אוכלוסיות מגוונות בעיר, לרבות האוכלוסייה עם הצרכים המיוחדים.

רחמים מלול

**

התכנית האמנותית כוללת הופעה מלאה של כוכב “דה וויס”, שכבש וצימרר בקולו את הרשת ואת מדינת ישראל, גבריאל שרם, בליווי נגנים. את הערב כולו תרם איש העסקים, דוד אמזלג שאף מאמץ בשנים האחרונות את ההוסטל מבית אקי”ם ברחובות. “לשמחתי נפלה בחלקי לקיים את האירוע הזה, במסגרת הפעילות השוטפת בה אני נוטל חלק למען אוכלוסיה עם צרכים מיוחדים”, אמר אמזלג. “חשוב לקיים מסיבות מעין אלו, במיוחד בחגים בכדי לשמר את המסורת גם בפני אנשים שנזקקים לסיוע מתוך מטרה לקבלם ולאפשר להם לקיים אורח חיים דומה ככל האפשר תוך שיתוף הקהילה. בעיניי הנתינה היא מהם, חשוב לשמח אותם. שנזכה תמיד להיות בצד הנותן”.

דוד אמזלג

**

האירוע ייערך כאמור ב”בית לחיים” – שם פועלים על פי התפיסה ההוליסטית, הרואה את האדם כשלם ומתייחסת לכלל צרכיו של האדם על הרצף האוטיסטי – צרכיו הנפשיים, הגופניים הקוגניטביים והחברתיים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן