news08.net/ads.txt

מסע כזה אין בשום עיר אחרת: כ-5,000 רוכבים יצאו למסע האופניים הגדול במדינה – לכבוד העצמאות

כמיטב המסורת: מסע האופניים הגדול במדינה של יום העצמאות מתקיים מידי שנה ברחובות – ״רוכבים בעצמאות” הוזנק הבוקר (חמישי) בסמוך לגן המייסדים. אלפי רוכבים – הורים וילדים, מבוגרים וקטנים, נטלו בו חלק.

באירוע, שנערך זו השנה ה-35 ומנוהל על ידי אגף הספורט בחברה העירונית רחובות לתרבות, נופש וספורט – השתתפו משפחות ורוכבים מכל רחבי הארץ, והוא כלל מגוון פעילויות לאורך המסלול שאורכו 11 קילומטר, ועבר בשכונות העיר.

על ההזנקה היה אמון ראש העיר רחמים מלול, כאשר במקום נכחו גם מנכ״ל העיריה דורון מילברג, מ״מ מנכ”ל החברה העירונית, איציק עובדיה ומפקד משטרת רחובות, שרון מנור – אשר פיקח מקרוב על הסדר והבטיחות. מלול אמר למשתתפים הרבים שנהנו ממזג אוויר מצוין: ״אנו שמחים לראות כאן כל כך הרבה רוכבים. אין מתאים יותר מיום העצמאות למסע של אהבת הארץ ואהבת העיר, בחגיגה של ספורט, יופי והנאה”.

טרם ההזנקה למסע, נהנו באי האירוע בגן המייסדים מפעילויות מגוונות ביניהן מתחם אופניים “באלאנס” היתולי, מופע קפיצות מרהיב של מיטב הרוכבים בארץ ועמדת צילום מגנטים למזכרת. בסיום קיבלו כל המדוושים מדליות. נתראה בשנה הבאה.

לגלריה המלאה – לחץ כאן

  

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן