מספר טיפים פשוטים למיתוג יום ההולדת

יום ההולדת שלכם מתקרב? זה הזמן להתחיל בהכנות…

גם אם מדובר ביום ההולדת שלכם או של מישהו קרוב אליכם, אחד הדברים הראשונים שנרצה לעשות – הוא לדאוג שכל מי שהוזמן ידע טוב מאוד ליום הולדת של מי הוא הגיע 😊

ואם אפשר… אז גם שלא ישכחו את זה, לעוד כמה שנים טובות לפחות.

במילים פשוטות הרצון הזה נקרא “מיתוג”, זאת אומרת שכאשר אחד האורחים מגיע (החל מהקרובים יותר והקרובים פחות) יהיו מספר דברים שימשכו את תשומת הלב שלהם, אם מדובר במאכלים או באביזרים… או במוצרים שיוכלו להשתמש בהם לאחר מכן, הכי חשוב שכל אלו יחד יציגו את אותו לוגו/שם/תמונה המזוהה עם בעל/ת השמחה, כך שזו תהיה האסוציאציה הראשונה שתקפוץ להם לראש.

אז מאיפה מתחילם? בדיוק בשביל זה אנחנו פה:

קודם כל – הדבר החשוב ביותר… האוכל! מי מאיתנו לא מכין את הקיבה לקראת אירוע? וזו בכוונה שלא נפספס שום דבר במהלך האירוע עצמו, שנצליח לטעום מהכל וליהנות מחגיגה אמיתית.

אז נתחיל במאכל החשוב ביותר – העוגה!

הרי “אין, אין אין חגיגה… בלי, בלי בלי עוגה”, וככל שהיא תהיה יותר מרשימה היא גם תהיה יותר זכירה, אבל לא פחות חשוב שתהיה גם טעימה.

אז אם אתם קצרים בזמן, או לא בדיוק קונדיטורים מוסמכים (כמו רובנו) אז יש לנו פתרון מעולה בשבילכם:

תוכלו להיכנס לאתר GET CAKE, שזוהי פלטפורמה מתוקה במיוחד שמרכזת בתוכה מנוע חיפוש ענק של עשרות קונדיטורים מרחבי הארץ, אשר מציגים את יצירות האמנות הטעימות שלהם לעיני כל, ואתם יכולים לחפש על פי מיקום, מחיר ואפילו ליצור קשר ישירות עם הקונדיטור/ית המועדפים עליכם ולמצוא שלל עוגות יום הולדת מעוצבות שמחכות רק לכם.

אז אחרי שמצאתם עוגה מעוצבות כאוות נפשכם, נמליץ גם לחפש אחר מארזי יום הולדת, שלל דברים מתוקים או מלוחים הניתנים למיתוג (תוך כדי שימוש במוצרים אכילים), כך שאתם יכולים להיות בטוחים שמארז כזה יסגור לכם את כל החלק של הקינוח באירוע.

לאחר מכן, נעבור לאביזרים הנלווים – המפיות, הכוסות, הקשים, הסכו”ם… כל אלו ניתנים למיתוג במחירי סמליים, במיוחד אם מדובר בהזמנה גדולה, תוכלו לבצע הזמנה אונליין במגוון אתרים, כל שתצטרכו זה תמונה של הלוגו או של בעל/ת השמחה ותוכלו להעלות אותה אונליין ולקשר אותה ישירות להזמנה ובכך לחסוך מעצמכם זמן מיותר בנסיעה וחיפוש אחר בתי דפוס.

לסיום, נמליץ גם לבחור במוצר שימושי כלשהו, לדוגמה אם מדובר על עונת הקיץ אז אולי תיק לים או כובע קש, ואם האירוע מתקיים בחורף אפשר למתג חלוק או שמיכת פליז, ובמידה ומדובר באירוע מצומצם תהיו בטוחים שמתנה אישית ושימושית תשאיר אצל האהובים שלכם חותם.

טיפ קטן – אם יש לכם מספיק זמן מראש להתכונן (מינימום חודש) נמליץ להזמין מחו”ל ובכך לחסוך לעצמכם לא מעט עלויות.

אז שיהיה במזל טוב!

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן