news08.net/ads.txt

מסתמן: חובת עטיית מסכות החל מיום ראשון

פרויקטור הקורונה פרופ’ נחמן אש הזהיר הערב (חמישי) כי ההתפרצות שהחלה בבנימינה ובמודיעין מתפשטת גם לערים אחרות ברחבי הארץ. אש הוסיף כי בשבוע הבא תחול שוב חובת עטיית מסכות בחללים סגורים, וקרא לציבור לעטות מסכות עוד לפני כניסת החובה לתוקף.
בפתח דבריו, אמר אש כי “ההתפרצות שהייתה ממוקדת בבנימינה ומודיעין מתפשטת למקומות נוספים – כפר סבא, רמלה והרצליה ולערים נוספות. המשימה של כולנו היא להשתלט על ההתפרצות ולהוריד את התחלואה למינימום. אני קורא למי שצריך – לבוא להיבדק. מי שהיה במגע עם מאומת חשוב להיבדק, לא חשוב אם אתה מחוסן או לא מהבחינה הזאת”.
אש ציין שנכון לשעה 17:00 אובחנו 123 חיוביים לקורונה. “שמירה על הבידוד היא עקב האכילס שלנו. מפירי הבידוד הם הבעיה של כולנו. זו הדרך שבו המחלה מתפשטת כעת ואיך שנכנסים וריאנטים לארץ. חובת הבידוד חייבת להיות במודעות של כולנו”, הוא הוסיף. “אם ילד שהה בחו”ל ומגיע למחרת לבית הספר, זה לא בסדר. וכולם צריכים לומר את זה לו ולהוריו”.
כפי שפרסמנו אמש, ברקע העלייה בתחלואה, מנכ”ל משרד הבריאות, פרופ’ חזי לוי חתם על תיקון לצו בריאות העם, לפיו ניתן להטיל קנס בגובה של 5,000 שקלים על אחראי על קטין מתחת לגיל 12 אם הקטין מתגורר עימו והפר בידוד. בנוסף, נקבע כי יש לעטות מסכה בשדה התעופה הבין-לאומי, במעברי גבול, ובמקום שניתן בו טיפול רפואי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן