news08.net/ads.txt

מסתמן: כל מערכת החינוך תושבת בחגים, הנהגת ההורים: “ילדי ישראל והוריהם אינם מריונטות”

הבוקר (שלישי) נודע כי אחת ההמלצות שעליהן ידונו השרים בקבינט הקורונה ביום חמישי הקרוב היא סגירה של מערכת החינוך במשך כל תקופת החגים – מראש השנה ועד אחרי שמחת תורה – בכל רחבי המדינה, ללא קשר לצבעה של העיר.
בהנהגת ההורים הארצית לא רואים בעין יפה את ההחלטה: “החיים נמשכים כסדרם, ורק את ילדי ישראל רוצים להשאיר בבית”.
ל-Yent נודע כי במידה וההחלטה תתקבל, גם בערים ירוקות, כתומות וצהובות לא יתקיימו לימודים, בניגוד למצב כיום שבו רק הערים האדומות מוחרגות ורק בהן לא מתקיימים לימודים. הרציונל: בגלל הנוכחות של הילדים במוסדות החינוך וחזרתם לביתם בתקופה שמתאפיינת בהתקהלויות משפחתיות מרובות, קיים חשש מהעברת נגיף הקורונה מצד הילדים ליתר בני המשפחה.
יש לציין כי אם יוחלט על סגר או החמרת ההגבלות בתקופת החגים בפריסה ארצית – מערכת החינוך צפויה בכל מקרה להיות חלק מהמתווה. בתוך כך, מנתונים שהוצגו אתמול בוועדת החינוך של הכנסת עולה כי מתחילת שנת הלימודים אובחנו בנגיף הקורונה 172 תלמידים ו-62 מורים. בישיבת קבינט הקורונה שתתקיים ביום חמישי הקרוב צפויים לדון חברי הקבינט והגורמים המקצועיים על אפשרות של סגר כללי, אולם ההערכה במערכת הבריאות היא שבשלב זה לא תתקבל החלטה להחיל סגר כזה. החלטה בעניין זה צפויה להתקבל רק לאחר בחינה של השלכות העוצר הלילי על הערים האדומות.

 

מהנהגת ההורים נמסר: “הנהגת ההורים הארצית מתנגדת נחרצות לרעיון העיווים להשבית את מערכת החינוך בחגי תשרי. תכנית ההשבתה אינה מבוססת על נתוני תחלואה מעודכנים, אלא על פופוליזם והנחות עבודה שגויות ומעידה בעיקר על פניקה וחוסר שליטה. לא סביר שממשלת ישראל שרק לפני שבוע אישרה את פתיחת שנת הלימודים במועדה מזגזגת כהרף עין ודוחפת לסגירה בחגים. ילדי ישראל והוריהם אינם מריונטות. החיים נמשכים כסדרם, מקומות העבודה ממשיכים לפעול, מקומות הבילוי והפנאי והתיירות פתוחים ורק את ילדי ישראל רוצים להשאיר בבית. ילדינו אינם הפקר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן