news08.net/ads.txt

מסתמן: קייטנות, מסעדות וחדרי כושר ייסגרו

אחרי שמשרד הבריאות עדכן הבוקר (חמישי) כי מספר הנדבקים בנגיף הקורונה שבר אתמול שיא חדש והגיע ל-1,898 ביממה אחת, ראש הממשלה נתניהו זימן את פורום השרים המצומצם לדיון דחוף. השרים צפויים להתכנס בשעה הקרובה, בין הצעדים שנשקלים – סגירת חדרי הכושר, הסטודיו והמסעדות. גורמים בכירים: המטרה להימנע מסגר מלא אך לא תהיה ברירה אלא לקבל החלטות קשות.

רה”מ יכנס דיון חשוב סביב השעה 11:30 כאשר השרים יישקלו מספר אפשרויות ביניהן סגירת הקייטנות ובתי הספר של החופש הגדול, סגירת המכללות ומעבר ללימוד מקוון והגבלת ההתקהלות הציבורית עד 10 אנשים. עוד שוקלים בממשלה לסגור את חופי הים ובתי התפילה, לסגור את המסעדות ולהשאיר רק את המשלוחים, לסגור את הבריכות, סטודיו וחדרי הכושר ולצמצם את פעילות התחבורה הציבורית.

לפי משרד הבריאות שפורסמו הבוקר, אתמול נרשם שיא חדש במספר המאובחנים עם קורונה: 1,758 נדבקים חדשים ביממה. השיא הקודם נרשם ביום שני, עם 1,719 נדבקים שאובחנו. בישראל 24,118 חולים פעילים, 204 מהם במצב קשה, 56 מונשמים. מניין המתים עלה ל-377. אתמול בוצעו 24,892 בדיקות, וביותר מ-7% מהן התקבלה תוצאה חיובית.

על רקע העלייה בתחלואה הזהיר אתמול שר הבריאות יולי אדלשטיין כי פניה של ישראל לעוד סגר כללי. “אם נגיע לסביבות 2,000 נדבקים חדשים ביממה, ולהמשך העלייה המדאיגה בחולים הקשים והמונשמים, כשהמערכת במצב כזה שאנחנו מקבלים מסרים מבתי חולים ששוקלים להפסיק את הרפואה האלקטיבית – אז בהחלט נבוא עם הצעות קשות”, אמר השר בריאיון ל-ynet ו”ידיעות אחרונות”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן