news08.net/ads.txt

מסתמן: שביתת אזהרה של המתמחים בביה”ח קפלן: “זה בלתי מתקבל על הדעת!”

תמונת המרכז הרפואי קפלן

מחר, שני, בשעה 10:00 מתמחות ומתמחים מבתי חולים ברחבי הארץ יעזבו את המחלקות לשעתיים של שביתת אזהרה. במהלך השביתה, יתקיימו, בחלק מבתי החולים, פעילויות מחאה.

ד”ר ריי ביטון, יו”ר מרשם: “אנחנו נצטרף מחר לשביתת האחים והאחיות כי המאבק הזה הוא של כולנו. המחלקות קורסות והמתמחים קורסים יחד איתן! אי אפשר להמשיך להטיל עלינו את העומס הלא אנושי הזה! המתמחים ממשיכים לעבוד בתורנויות של 26 שעות שממילא הן לא אנושיות אלא שעכשיו מתמחים רבים בבידוד, אין מי שיחליף אותם והמתמחים הנותרים מוצאים את עצמם עושים עוד ועוד תורנויות ולעיתים 10 תורנויות ויותר. זה בלתי מתקבל על הדעת! כמה עוד נוכל לספוג את העומס הזה?? אי אפשר לתת לנו להילחם את המלחמה הזאת ככה. חייבים להקצות תקנים לבתי החולים באופן מיידי! אנחנו נקיים מחר שביתת אזהרה, של שעתיים, מבלי לפגוע במטופלים. אבל אם לא יוקצו תקנים ניאלץ לנקוט בצעדים חריפים יותר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן