news08.net/ads.txt

‘מעגל נשים רחובות נס-ציונה’ תערוך ערב התרמה להגשמת חלומות לילדים חולים ולנזקקים בקהילה, לוסי אהריש תרצה

כמידי שנה עורכת עמותת מעגל נשים המקומית (רחובות – נס-ציונה) ערב התרמה למען אוכלוסיות חלשות בקהילה. שם אומרים כי “זו הדרך של כולנו לתרום למען האחר”.

מעגל נשים רחובות נס ציונה הוקם לפני כ-6 שנים על ידי נשות העיר הפועלות בהתנדבות מלאה. המעגל מלווה מסגרות לנערות בסיכון, מועדוניות רווחה, את בית האזרח הוותיק בנס ציונה, איסוף חבילות מזון בפסח, הקמת בית ההכשרה בבי”ס לוטם לנוער הלוקה באוטיזם ועוד. לדברי אסתי כהן, יושבת ראש המעגל, “השנה במקביל לפעילות השוטפת של המעגל, התרומות מהערב יועברו גם לטובת ה’ליצנבולנס’, האמבולנס של הליצנים הרפואיים הפועלים כדי להגשים חלומות של ילדים מאושפזים, ומאפשרים להם ולמשפחותיהם להתאוורר וליהנות מחוץ לבית החולים”.

ערב ההתרמה, הרצאתה של העיתונאית ואשת התקשורת  – לוסי אהריש –  ייערך ביום ג’ 2.7.2019, 20:30 באולם “מופת” ברחובות. בהרצאה “לא מתנצלת” תחשוף אהריש את הסיפור האישי שלה כאישה, עצמאית, מוסלמית, ישראלית, מדימונה, לצד הגשמתה המקצועית כעיתונאית ומגישת חדשות. מה קרה בניסיון הפיגוע שעברה יחד עם משפחתה במחסומים בחזרה לישראל בגיל 5, מדוע התלבטה 27 שנים לאחר מכן האם לקבל את הכבוד להדליק משואה ביום העצמאות, נישואיה לגבר יהודי ואיך זה לחגוג חגים יהודים לצד חגים מוסלמים ועוד.

עלות כרטיס לתרומה: 80 שקלים. ניתן לשלם ב-bit או במזומן לאסתי כהן (טל’ 053-3036263) או למיטל רוקח (050-7122322) והכרטיס יחכה לכם ביום האירוע בקופה. בנוסף ניתן לתרום לפעילות העמותה גם בנפרד מערב ההתרמה (אצל אסתי ומיטל).

אסתי כהן הנהדרת, יו”ר מעגל נשים (צילום: שרית לוין)

פרטים נוספים על פעילות העמותה: https://www.facebook.com/m.n.rehovot/

פרטים על ה”ליצנבולנס”: https://clownbulance.com/#home

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן