news08.net/ads.txt

“מעולם לא קרה לי כזה דבר, לא יודע איך הילד ננעל ברכב”

קריאה במוקד ידידים התקבלה אודות פעוט כבן שנתיים וחצי שננעל בשגגה ברכב לעיני אביו ברחוב נחל צלמון במודיעין. המוקדן יוסי מלמד קיבל את הקריאה במוקד, והזניק מיידית את המתנדבים.

אבי טוייזר, סג”מ סניף מודיעין, אורן בנימין וקובי אברהם, כונני הסניף, נענו לקריאה במהירות ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו את הפעוט בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

אורן מתאר: “סיימתי בדיוק לפזר את הילדים במוסדות החינוך כשהתקבלה הקריאה. הזדרזתי לכתובת וחילצתי בכוחות משותפים את הפעוט עם שאר הכוננים.
האבא היה בהלם ואמר “מעולם לא קרה לי כזה דבר, לא יודע איך הילד ננעל באוטו”. גם האמא שהספיקה להגיע הייתה בסערת רגשות ופרגנה לנו על המהירות והיעילות. זו תחושת סיפוק שאי אפשר לתאר במילים”.

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את המפתח בכל כניסה ויציאה מהרכב לבל יינעל כשהילד בפנים לבדו • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן