מעונות הסטודנטים בקרייה האקדמית אונו חזרו לשגרה

השבוע עזבה המשפחה האחרונה המפונה מהדרום את מעונות הסטודנטים בקרייה האקדמית אונו. העירייה העניקה סיוע ועטפה את המפונים: אגף הרווחה והשירותים החברתיים ; צוות עובדות סוציאליות, השרות הפסיכולוגי החינוכי ומתנדבים רבים.

עם פתיחת המלחמה הפכו ברגע אחד מעונות הסטודנטים החדשים אותם מפעילה חברת תדהר עבור הקריה האקדמית אונו במשכנה החדש ב”פארק העסקים אונו” בדרום העיר קריית אונו, לבית חם למאות מפונים ומפונות מיישובי העוטף מהדרום וגם מקו העימות בצפון. בשיאו הכיל “מלון תדהר” (כך כונה בפי ילדי המפונים) כ-400 נפשות ולמעלה מ-120 משפחות.

תושבי העיר קריית אונו אימצו לליבם את המקום, ועיריית קריית אונו העניקה סיוע ועטפה את המפונים באינספור דרכים. אגף הרווחה והשירותים החברתיים של קריית אונו היה שם עם צוות העובדות הסוציאליות, השרות הפסיכולוגי החינוכי, וכמובן מתנדבים ומתנדבות רבים ורבות.

למקום הגיעו הופעות של להקות מתנ”ס קריית אונו ופעילויות הפגה על ידי המחלקה לנוער וצעירים. איציק הליצן, תושב העיר, התנדב להופיע וכמובן אגף החינוך דאג לשילוב ילדי וילדות המפונים במסגרות החינוך העירוניות. כמו כן המחלקה העירונית להתנדבות סייעה רבות בגיוס תרומות מזון, ביגוד ועוד.
כל זמן ששהו שם זכו המפונים לקבל חיבוק חם מרבים מתושבי העיר, שזרמו למקום עם נתינה אינסופית.

בעיריית קריית אונו מודים מקרב ללב לקריה האקדמית אונו ולחברת תדהר שמפעילה את מעונות הסטודנטים ב”פארק העסקים אונו” על שפתחו את מגורי הסטודנטים למשפחות ללא תשלום.

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מתנ"ס קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן