מעוררת השראה: ליאור ניסנפלד מחנכת ומורה מגן יבנה זכתה באות הוקרה מטעם משרד החינוך 

ליאור, תושבת שדרות מחנכת ומורה בבית הספר היסודי “אהוד מנור” נבחרה יחד עם עוד שלוש מורות מצטיינות ממחוז מרכז.

המועצה המקומית גן יבנה גאה ושמחה לבשר כי הגב’ ליאור ניסנפלד, מחנכת ומורה בבית הספר היסודי “אהוד מנור”, זכתה באות הוקרה מטעם משרד החינוך על התנהלותה בעת מלחמת חרבות ברזל.

ההמלצה על ליאור לקבלת הפרס הועברה על ידי מנהלת בית ספר ‘אהוד מנור’, הגב׳ איריס הראל צוקרמן, למפקחת בית הספר הגב’ מתי פוליקר ולמנהלת המחוז  הגב’ ורדה אופיר.

לאחר שהתקיימה ועדת בחירה בנושא הוחלט כי ליאור ראויה לקבל את אות הערכה וההצטיינות מטעם משרד החינוך. ליאור נבחרה יחד עם עוד שלוש מורות מצטיינות ממחוז מרכז.

מתוך השיקולים לבחירתה של ליאור:

״ליאור ניסנפלד מחנכת כיתה ד’1, רכזת שכבה, תושבת שדרות המלמדת בבית ספר אהוד מנור בגן יבנה למעלה מעשור. ב-7.10 חדרו מחבלים לעיר שדרות, המחבלים הגיעו עד לביתה של ליאור וניסו להיכנס פנימה, למרבה המזל, ללא הצלחה. ליאור פונתה משדרות  יחד עם בני משפחתה כמו כל התושבים ועברה להתגורר באופן זמני  בפתח תקווה.

מתוך מחויבותה להמשיך וללמד את תלמידיה, בבית הספר, עברה להתגורר בגן יבנה, ביחידת דיור. בכל התקופה של המלחמה על אף המצב הנפשי המורכב, הפינוי מביתה וחרף העובדה כי בניה ובנותיה – מגויסים למלחמה ,המשיכה ליאור ללמד את ילדיה האהובים בכיתת החינוך שלה, באנושיות ובמקצועיות ובאחריות. ליאור- מורה לחיים”.

ביום שלישי האחרון קיבלה ליאור את תעודת ההצטיינות בטקס מרגש במשרד החינוך בירושלים, במעמד שר החינוך ,מר יואב קיש, יו״ר הסתדרות המורים, הגב’  יפה בן דוד , מנכ”ל משרד החינוך מר מאיר שמעוני, ומנהלת המחוז שלנו הגב’ ורדה אופיר.

ראש המועצה, דרור אהרון:

“ליאור היא דוגמה מדהימה לרוח העזה של עם ישראל. למרות כל מה שעברו היא ומשפחתה, מתוך הקרבה ואהבת החינוך והתלמידים, ליאור שכרה יחידת דיור כדי להישאר קרוב לעבודתה ולתלמידיה מתוך ציונות, ערכיות ואהבת חינם. ליאור היא ללא ספק דוגמא מצוינת לעם ישראל היפה”.

 

◼️ לקבוצת חדשות גן יבנה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות שדרות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מועצה מקומית גן יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן