news08.net/ads.txt

מעלות נעות בין 35 ל-40 מעלות: מד”א התריע מפני גל חום כבד באילת

גל חום כבד פוקד את ישראל ובאילת בפרט, במסגרתו טיפסו הטמפרטורות בכל חלקי הארץ. בשל כך, מזהיר ארגון מד”א מפני סכנות רבות כגון התייבשות, מכת חום, תשישות, עילפון ועוד במסגרת הערכות הארגון למזג האוויר החם, מפרסם מד”א הנחיות, המלצות ואזהרות, על מנת לעבור את גל החום בבטחה.

רק בספטמבר האחרון פרסמנו על שיא השיאים כאשר למעלה מ-55 מעלות צלזיוס הוצגו באחת מתחנות החוף באילת במהלך השעות האחרונות. עפ”י התחזיות, גל החום שהחל בתחילת השבוע וצפוי להמשיך עד תחילת שבוע הבא וכולל עומסי חום כבדים ושרב באזורים רבים בארץ. המעלות נעות בין 35 ל-40 מעלות. ובאזור הדרום והבקעה הן אף למעלה מ-40 מעלות.

לפי הנחיות מד”א, על הציבור לנהוג ביתר זהירות ואחריות על מנת לעבור את גל החום באופן בטוח ומוגן. יש להימנע מחשיפה ישירה וממושכת לשמש, מומלץ לשתות כמויות גדולות של מים, יש להימנע מפעילות גופנית שאינה הכרחית בשעות עומס החום, רצוי להימצא במקומות ממוזגים ומוצלים ככל הניתן וזאת בנוסף לציות להנחיות משרד הבריאות בנוגע לקורונה ולהקפדה על עטיית מסיכות. במגן דוד אדום מבקשים לשים דגש מיוחד לנושא שכחת ילדים במכונית – כדי למנוע אסון וטרגדיה נוכח גל החום המתקרב. בנוסף, במד”א קוראים לשמור על קשר ולגלות ערנות עם קרובי משפחה מבוגרים ועם שכנים באוכלוסיית סיכון, על מנת לסייע במקרה חירום. בכל מקרה חירום רפואי יש ליצור קשר עם מוקד מד”א בטלפון 101 או באמצעות יישומון “מד”א שלי”.

מנכ”ל מד”א, אלי בין: “אנו מבקשים מהציבור להישמע להנחיות ולנקוט ביתר זהירות – על מנת לעבור את גל החום הכבד בשלום וללא נפגעים. אנו מבקשים לגלות שכנות טובה ולדפוק פעם ביום בדלת של שכנים הנמצאים באוכלוסיית סיכון ומתגוררים בגפם. יש להפעיל כל אמצעי הניתן, על מנת שלא להשאיר ילד ברכב לבדו וכמובן להמשיך ולהקפיד על הנחיות משרד הבריאות בנושא הקורונה במטרה לשמור על ולשמור בריאותכם ולבריאות משפחתכם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן