מעל גיל 60? סיכוי גדול שלא תוכלו לטוס לחו”ל בקרוב

משבר הקורונה דועך מעט,ובתנאי שלא יהיה גל שני לנגיף, מדינות רבות עלולות בקרוב לפתוח את הגבולות. אך מומחים טוענים שחברות הביטוח הולכות להקשות מאוד על כל מי שבגיל 60 ומעלה. חלקם לא יבוטחו כלל, חלקם ייאלצו לשלם סכומי עתק ורובם יעדיפו פשוט להישאר בבית. 

 

כפי שפורסם ב-mako, האנליסט, בריאן בראון, אמר בראיון למגזין הדיילי מייל הבריטי “שעד שמישהו לא יכריז שהנגיף עבר באופן סופי, חברות הביטוח השונות לא יכסו בקלות את הנוסעים לחו”ל ויקשו בעיקר על מי שחצה את גיל 60, היות ומדובר בקבוצת סיכון לנגיף”. בראון מוסיף שגם אם הנגיף יעלם מעצמו, זה לבטח לא יקרה בשנה-שנה וחצי הקרובות. “נכון לעכשיו יש מעט מקומות אליהם ניתן לרכוש ביטוח נסיעות וגם אז בחוזה בין החברה לנוסע הקורונה לא מכוסה, כלומר הנוסעים מצהירים שהם יודעים על הסיכון הכרוך בנסיעה ועל כך שהם לא יכוסו במקרה ויחלו בה, או שהנסיעה תתבטל בגלל התפרצות גל שני”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן