news08.net/ads.txt

מערכות גילוי וכיבוי אש לעסקים

מערכות גילוי אש, מערכות כיבוי אש או מערכות משולבות, הינן ציוד בטיחות נפוץ. מערכות אלו נועדו לגילוי אש ולנקיטת צעדים מיידיים בכדי למזער את הנזקים שעלולים להיגרם משריפה. חשיבותן של מערכות אלו ברורה לכל, במיוחד בבניינים גבוהים שיש בהם קושי בהימלטות מהירה מאזור הסכנה. במאמר הקרוב נסביר כיצד לבחור חברה שתתקין בעבורכם מערכות גילוי וכיבוי אש בעסק שלכם.

כיצד מערכת גילוי וכיבוי אש פועלת?

ובכן, כל מערכת משתנה בהתאם לחומרה עצמה, לחברה שהתקינה אותה וליעד שבו היא מותקנת, שכן לכל יעד מאפיינים שונים. אולם, כעיקרון כללי, המערכת מורכבת ממספר גלאי עשן שמתריעים על העשן, רכזת שמקבלת את קריאות הגלאים, מערכת אזעקה שתתריע על השרפה, ספרינקלרים שונים שישמשו כתגובה לשריפה וכד’. זהו המבנה הבסיסי.

אילו שיקולים יש לבחון בעת בחירת חברה להתקנת גלאי עשן?

הגעתם למסקנה שכדאי להתקין מערכת גילוי וכיבוש אש בעסקכם. זוהי ההחלטה הנכונה, שתסייע להימנע מאבדות בנפש וברכוש. כעת, יש לבחור את החברה שתתקין את המערכת, ואלו השיקולים שיש לקחת בחשבון:

ראשית, בדקו האם לחברה יש אישור של מכון התקנים הישראלי ודרישות נציבות הכבאות בישראל. אישור כזה מעיד על כך שהחברה עומדת בכל התנאים המנויים בחוק והיא שומרת על הרף המינימלי שנקבע בעבור הציוד וההתקנה שלו. בחירה לא נכונה בחברה הלא נכונה עלולה במקרים החמורים ביותר להביא לאי תפקוד של המערכת בשעת הצורך.

שנית, בחרו בחברה בעלת מוניטין ובעלת וותק בתחום. הבחירה בחברה אינה בחירה חד פעמית, היות והתקנת מערכות כיבוי אש מצריכות תחזוקה ובקרה שוטפת בידי החברה, לכן, מומלץ לבחור בחברה בעלת מוניטין, שתדעו שבמידת הצורך תוכלו לפנות אליה ולקבל שירות מקצועי ואיכותי.

שיקול נוסף שיש לקחת בחשבון הוא הידע והניסיון של החברה. כפי שצוין לעיל, כל מערכת משתנה בין היתר בגלל מאפיינים שונים של יעד ההתקנה. חברה מנוסה תלווה אתכם ואת העסק שלכם עוד בשלב התכנון והייעוץ של המערכת בשביל לבנות מערכת אידיאלית מבחינת כיסוי שטחים, עלויות ויעילות, דרך ליווי העסק מול שירותי הכבאות בהתאם לדרישות השונות ועד להתקנה של המערכת ותחזוקתה. בחירה נכונה יכולה להיות ההבדל בין תהליך מורכב, ארוך ומייגע, לבין תהליך פשוט, יעיל וקל.

לסיכום הדברים,

ישנם שיקולים רבים נוספים מעבר לאלו המפורטים מעלה, אולם אלו הם השיקולים המרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת חברה להתקנת מערכות גילוי וכיבוי אש לעסקים. בין שאר השיקולים ניתן למנות את הציוד שבו משתמשים, האחריות שתוענק, מהירות וזמינות השירות וכד’.

בשורה התחתונה, לבחירת החברה להתקנת המערכת יש חשיבות מכרעת, הן בהתנהלות בעת ההתקנה, הן בהתנהלות השוטפת לאחר ההתקנה, ובמקרי קיצון, אף בעת השימוש במערכת. בזמן אמת, עדיף להיות שקטים ובטוחים שהמערכת תפעל ותמלא את ייעודה.

נכתב באדיבות: מיגון אלקטרוניקה מערכות כיבוי אש וגילוי אש

צילום: PIXABAY

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן