news08.net/ads.txt

מפעל הפיס יקצה מענק לקירוי מגרש הספורט באילן רמון ולרכישת גרנטור עבור מרכז הספורט בגן יבנה. העלות: 2 מיליון שקלים

מפעל הפיס השיב בחיוב לפנייתה של מועצת גן יבנה ובקשתו של ראש המועצה, דרור אהרון, להקצות מענק לקירוי מגרש הספורט באילן רמון ולרכישתו של גנרטור מיוחד עבור מרכז הספורט והנופש ביישוב.

המענק עומד על סך כולל של כמיליון שקלים לשני הפרויקטים כאשר כ-700,000 ₪ מהם יוקצו לקירוי מגרש הספורט באילן רמון לרווחת התלמידים והיתר יוקדשו לרכישת הגנרטור העוצמתי. המועצה המקומית גן יבנה ממשיכה לעבוד למען התושבים בכל התחומים, השבוע נחנך המקווה המשודרג ברחוב רבי עקיבא, נמשכות העבודות על פארק בגודל 40 דונם, תכנון אולם הספורט הנוסף בבית הספר מכבים, החל תכנון האמפיפארק היישובי, האיצטדיון, קידום הרחבת אזור התעשייה ופרויקטים נוספים שישפיעו על עתידה של גן יבנה.

ראש המועצה, דרור אהרון: “אנחנו פועלים במספר נושאים במקביל ומקדמים פרויקטים מהותיים להתפתחותה של גן יבנה. פעלנו בכל התקופה האחרונה לקידום קירוי מגרש הספורט בבית הספר אילן רמון לרווחת הילדים ובימים אלה אנו פועלים על מנת לקדם הקמתו של אולם ספורט גם בבית הספר מכבים. הצלחתה של מערכת החינוך ורווחת התלמידים והצוות החינוכי עומדים תמיד לנגד עינינו”.

          

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן