news08.net/ads.txt

מפעמים חולקו לכונני מד”א בגן יבנה, קרית גת, קרית מלאכי והסביבה

מצילים חיים ב-3 צעדים פשוטים: התקשרו מיד 101, בצעו לחיצות חזה וחברו את המפעם | גן יבנה, קרית מלאכי, קרית גת וכונני מד”א באזור התחדשו בדפיברילטור

בטקס שהתקיים בקרית גת במעמד ח”כ ומתנדב מד”א משה סולומון, מנהל מרחב לכיש במד״א חיים קרדי, סגן מנהל מחלקת תגובה מיידית במד״א אדיר ביתן, חבר מועצת מד”א בועז צברי, אחראי מתנדבים במרחב לכיש במד”א יובל שטמן, אחראי כוננים במרחב לכיש במד”א יקי אטרקצי, הנהלת המרחב ומכובדים נוספים ציינו את ערב ראש השנה בהרמת כוסית חגיגית ובחלוקת 33 מפעמים תרומת אגודת ידידי מד״א בישראל לכונני מד״א תושבי גן יבנה, קרית גת, קרית מלאכי, שדרות וישובי מועצה אזורית שער הנגב, אשר ישאו אותם באופן קבוע בערכת הכונן ומיועדים לאפשר להם להציל חיים במקרה של דום לב.

כ-8,000 מקרי מוות מתרחשים בישראל מדי שנה כתוצאה מדום לב וביצוע פעולות החייאה הכוללות שימוש במכשיר מפעם מעלה את סיכוי ההישרדות של המטופל באופן משמעותי ביותר. מנכ״לית אגודת ידידי מד״א בישראל, אורלי אריאל: ״אנו עושים מאמצים גדולים לשנות את פני המציאות של מוות מדום לב, זה אפשרי וזה בידיים של כולנו. תודה לתורמים השותפים שלנו, שמבינים שהתרומה שלהם חוזרת לכולנו ומתקנת מציאות עגומה.״

אדיר ביתן, סגן מנהל מחלקת תגובה מיידית במד”א: ״חלוקת המכשירים נעשתה במחשבה לצייד כונני מד”א העונים לקריאות, חלקם באזורים המרוחקים ובנקודות קצה. באמצעות המפעמים החדשים יוכלו כונני התגובה המיידית לתת מענה ראשוני טוב יותר ומציל חיים במקרה של דום וזאת עוד בטרם הגעת האמבולנס למקום”.

חבר מועצת מד”א ויו”ר מתנדבי תחנת מד”א בשדרות בועז צברי: “אל מול האתגרים הבלתי צפויים של החיים, הזמינות של המפעם יכולה לעשות את כל ההבדל בין חיים לאובדן. המכשירים החיוניים הללו עומדים כשומרי התקווה, מוכנים להחזיר את הקצב של לב פועם ולהציע הזדמנות שנייה לחיים.”

ח”כ משה סולומון בירך את המתנדבים: “אני שמח להיות כאן אתכם היום. כמתנדב מגן דוד אדום אני מבין את החשיבות של מכשיר המפעם ומאחל למתנדבים המסורים שמהיום יחזקו עוד יותר את מערך התגובה המהירה של מד”א שתמיד תהיו בצד הנותן ושבעזרת השם תצילו כמה שיותר חיים. אני מאחל לכם שנה טובה, שנה של הצלחות, שנה של קבלת לידות. חג שמח לכל עם ישראל”.

מנהל מרחב לכיש במד״א חיים קרדי: “אנחנו רואים יום יום ברחבי הארץ את ההצלחה של מתן שוק חשמלי בהקדם האפשרי ועוד בטרם הגעת האמבולנס. עשרות המפעמים שחולקו לכונני מד”א שפרוסים ביישובי המרחב ובצירים המרכזים וזמינים 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע להצלת חיים יסייעו לנו לקצר את זמן המענה הרפואי מציל החיים באירועים של דום לב. שנה טובה”.

חלוקת 33 המפעמים היא חלק מפרויקט ארצי שמוביל בימים אלו מגן דוד אדום בשיתוף אגודת ידידי מד”א בישראל, במסגרתו מחולקים כ- 500 מכשירי מפעם לכונני מד״א בכל רחבי הארץ וזאת במטרה לשפר משמעותית את הטיפול ולהציל חיים במקרי דום לב במרחב הציבורי והפרטי.

מצילים חיים ב-3 צעדים פשוטים: התקשרו מיד 101, בצעו לחיצות חזה וחברו את המפעם (דפיברילטור)

◼️ לקבוצת החדשות בקרית גת והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בקריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה לחצו כאן 

◼️ לקבוצת החדשות בגן יבנה לחצו כאן

צילום: דוברות מד"א

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן