מפקד משטרת אשדוד לשעבר, שובת רעב

דני אלגרט, אחיו של החטוף איציק אלגרט, השובת רעב: ״אנחנו נמצאים כאן במצב של פיקוח נפש, כל שנייה, כל דקה אנחנו שומעים על מישהו שנשימתו היא הנשימה האחרונה”

בני משפחות החטופים מחריפים את מאבקם לאור ההחלטה של ראש הממשלה לא לשלוח נציגים למו״מ בקהיר: המשפחות דורשות פגישה מיידית עם קבינט המלחמה!

כחלק מהצעדים, בני המשפחות חסמו את שער הקרייה (בגין) ואזקו עצמן זה לזו. לאחר מכן יצאו המשפחות, בעודם אזוקים, לצעדה עד לכיכר החטופים שם הצטרפו לדני אלגרט – מפקד משטרת אשדוד לשעבר ואחיו של החטוף איציק אלגרט, שפתח שביתת רעב במקום החל מצהרי היום.

״אני פה היום מהצהריים, בעצם בשביתת רעב והזדהות עם החטופים, ואתם רואים מה שאני אוכל כאן זה חצי פיתה עם כף גבינה כמו שאוכלים החטופים בתוך המנהרות. ואני לא אפסיק עד שאני אבין שראש הממשלה ישלח למצרים נציגים לקדם את העסקה.

לראש הממשלה אין מנדט להשאיר שם 134 אנשים.
אנחנו נמצאים כאן במצב של פיקוח נפש, כל שנייה, כל דקה אנחנו שומעים על מישהו שנשימתו היא הנשימה האחרונה או מישהי שנאנסה או מישהו שהתעללו בו ואנחנו לא יכולים להמשיך עם זה. זה חייב להיפסק!”

◼️ לקבוצת חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון מטה המשפחות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן