news08.net/ads.txt

מצחיק? מירי מסיקה מתבדחת: “האזרחים שתקועים בספינת הקורונה צריכים לחזור עם מטוסו הפרטי של רה”מ ורעייתו”

אמש (שלישי), התבטאה מירי מסיקה באופן ציני בנושא ספינת הקורונה, בה אזרחים ישראלים רבים עוד שוהים בספינה ואין באפשרותם להגיע ארצה. כשנשאלה הזמרת מה המלצתה לנוסעים: “להיות בספינה זה נוראי בעיניי, זה מחלת ים, אז להיות כלואה בים עם קורונה, עדיף להיות בכלא הרוסי לא?. לדעתי הם צריכים לחזור במטוס רה”מ”. 

הראיון הקצר היה מלווה לא רק עם הזמרת מירי מסיקה, אלא חברתה הסטאנדפיסטית, שני כהן, מלוהקת לתוכנית הסאטירה “ארץ נהדרת”, אף היא החליטה להתבדח על חשבון רה”מ ורעייתו: “זה גם מעולה לבחירות, לדעתי הוא מחכה עד הרגע האחרון יומיים לפני בשביל לטוס ולהביא אותם. מסיקה המשיכה להתבדח: “אני אומרת נשים את כל מרכז הליכוד, שכולם יבואו, שיפרגנו עד הסוף: ביטן, מירי רגב”. בחיש חש הראיון זכה לביקורות שליליות ולועגות, ואחד מהם הוא בנם של רה”מ ורעייתו, יאיר נתניהו שצייץ בחשבונו הפרטי: “קטע מעולה שמראה עד כמה הבראנז’ה הישראלית רקובה, נבובה, מרושעת, לא מוכשרת, חלולה, קונפורמיסטית ועדרית”.

**

צילום תמונה: חשבון הפייסבוק מירי מסיקה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן