news08.net/ads.txt

מציינים את חודש הגישור והדיאלוג בעיר רחובות

מרכז הגישור והדיאלוג מקדם ומוביל שיח אחר השואף להגיע להסכמות רחבות ומשותפות בין חלקים שונים בחברה.

מגשרים על הפערים, שומרים על אחדות: מציינים את חודש הגישור והדיאלוג בעיר רחובות

בפברואר ברחובות מציינים את חודש הגישור והדיאלוג: הרצאות, סדנאות, מפגשי הידברות, הצגות, שיעורי חשיפה בגני הילדים ובבתי הספר, שעות סיפור, דיאלוג נוער ועוד ועוד

מרכז הגישור של עיריית רחובות הוא אחד המובילים בישראל ומהמרכזים הפעילים בארץ. השנה נציין בפעם העשירית את חודש הגישור בעיר רחובות.

נושאי האחדות, הגישור והשיח בחברה הישראלית הגיעו השנה לנקודת רתיחה וכעת גם לאחר חודשי מלחמה ארוכים, גורמים שונים בחברה הישראלית עדיין נתונים במחלוקת.

מרכז הגישור והדיאלוג של עיריית רחובות מקדם ומוביל שיח אחר השואף להגיע להסכמות רחבות ומשותפות בין חלקים שונים בחברה על מנת ליצור חברה טובה, נעימה ומכבדת יותר בעיר רחובות ומחוצה לה.

במהלך חודש הקרוב תושבות ותושבי העיר, תלמידי בתי הספר וגני הילדים מוזמנים לפעילויות שיעניקו להם כלי גישור ודיאלוג ויסייעו בהובלת שיח מכבד ומכיל:

12.2 יום שני | בין השעות 10:00-12:00 יתקיימו שיעורי גישור בבית ספר רמת אלון
18.2 יום ראשון | 10:00-12:00 פעילות בבית הספר רמת אלון
19.2 יום שני | דיאלוג נוער בסלון ביוזמת ושיתוף העירונוער – להרשמה והצטרפות חייגו למרכז הגישור בטל’ 08-9352420
21.2 יום רביעי | דיאלוג בסלון לקהל הרחב – להרשמה והצטרפות חייגו למרכז הגישור בטל’ 08-9352420
22.2 יום חמישי | 9:00-10:15 שעת סיפור-גישור בגן יעלים
26.2 יום שני | 19:00 טקס סיום קורס גישור לדוברי רוסית
28.2 יום רביעי | 18:30 טקס סיום פרקטיקום התנסות מודרכת בגישור

במהלך החודש יתקיימו אירועים ופעילויות נוספות אליהן מוזמנים כל תושבות ותושבי העיר: יוקם דוכן הסברה בנושא גישור בקניון רחובות, שיעורי חשיפה והסבר בנושא גישור לכיתות ב’ בבית ספר רמון, פעילויות לילדים בספריה במרכז חוויות רחובות החדשה ופעילויות נוספות בספרייה במרכז חוויות בשכונת קריית משה.

למידע נוסף וקבלת פרטים נוספים ניתן לפנות למרכז הגישור העירוני בוואטספ למספר> 050-6408776 בטל’ 08-9352420, במייל [email protected] או בעמוד הפייסבוק של מרכז הגישור

אביבה חלבי מנהלת מרכז הגישור: “פעילות בנושא דיאלוג וגישור היא תמיד חשובה, אבל השנה היא חשובה מתמיד. גישור היא גישה המחנכת לסובלנות וקבלת האחר, הקשבה ומתן לגיטימציה לכל דעה (למעט אלימות). במהלך השנה האחרונה קיימנו כ-40 תהליכי דיאלוג בעיר שנגעו בנושא הרפורמה המשפטית ובנושאים בוערים בחברה הישראלית, והצלחנו להוביל תושבים רבים להסכמות והבנות בנושאי סכסוכי שכנים, תכנון ובנייה, סכסוכי משפחה ועוד. כעת, עם תחילת חודש הגישור אנו מזמינים את התושבות והתושבים לקחת חלק ולהשתתף באירועים השונים וכמובן שנשמח לקבל רעיונות והצעות חדשות”.

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

תמונות מאירועי חודש הגישור בשנים עברו

צילום: דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן