news08.net/ads.txt

מצמרר: דירה נשרפה כליל בנס ציונה; 30,000 ש”ח נאספו עבור המשפחה

בסופ”ש, שריפה פרצה בדירה ברחוב מרגולין שבנס ציונה, הדירה נשרפה כליל ובה התגוררו כ-7 נפשות. האסון שפקד את המשפחה הציב אותם בחסר כל, כאשר כל הרכוש נשרף ולא נשאר דבר. רבים מתושבי העיר ששמעו על הסיפור דרך הרשתות החברתיות, נחלצו לעזרת המשפחה. כמו כן, יעל בן נון, מנהלת אגף המתנדבים בעירייה, שנתרמה, ראש העיר שמואל בוקסר, ומתנדבים רבים שסייעו.

קרדיט צילום- עיריית נס ציונה

ככל שנקפו השעות, גם קהילת בית הספר “בינתחומי הדר” נרתמו במיידית, חברי הקהילה הגיעו לבית המשפחה ועזרו לאסוף ולגייס ציוד נחוץ וחיוני. כמו כן התרומות הרבות שזרמו בעקבות פוסט שהועלה בפייסבוק בו תרמו אנשים רבים מכספם. הרגע שהכה בהלם את כולם, היה לרגע בו נאספו מעל כ-30,000 שקל עבור המשפחה. גם ראש העיר, שמואל בוקסר, ששמע על המקרה, נתן יד ועזר למשפחה במצוקה. בנוסף להרתמות ולכסף שנאסף, תושבים רבים אספו במרוכז מזרנים, כריות, שמיכות חמות, בגדי חורף, ונתנו למשפחה. זהו היה חוויה מכוננת  שנגע במדינה שלמה.

קרדיט צילום- עיריית נס ציונה

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן