news08.net/ads.txt

מקורבת לסייעת החשודה בהתעללות בגן ילדים ביבנה: “לוקחים אישה טהורה ומכפישים את שמה”

הרשת גועשת בשעות האחרונות בעקבות הידיעה שפורסמה בחדשות 08 לפיה יש חשד להתעללות בגן ילדים ביבנה. הורים רבים זעמו על ניסיון הסתרת המקרה. מקורבת לסייעת שחשודה בהתעללות מנסה להרגיע את הרוחות: “ממתינה לרגע שהצדק ייצא לאור”.

 

כפי שצוין, במשטרת ישראל התקבלה תלונה על חשד להתעללות בגן ילדים ביבנה. האם, שבנה לומד בגן עירייה, התלוננה כי קיים חשד להתעללות מצד הסייעת בבנה. מעיריית יבנה נמסר: “אנו מתייחסים במלוא הרצינות לכל טענה. מפאת צנעת הפרט והעובדה כי מתנהלת בדיקה משטרתית, לא נוכל להתייחס לגופם של דברים. אנו מקווים כי המשטרה תפעל בהקדם”.

כאמור, הידיעה סחפה אחריה תגובות רבות מצד הורי יבנה שחשים דאגה רבה. אחת התושבות סיפרה: “אוי ואבוי בגנים פה לא בודקים את העבר של הסייעות בגלל זה, זה קורה”. תושבת אחרת הוסיפה כי יש לקחת הכל בעירבון מוגבל. “עצוב שכל כך מהר מגיעים למסקנות לפני שדברים מתבהרים והיד קלה על המקלדת”.

 

אם, שבנה לומד באותו גן החשוד בהתעללות שיתפה: “התמונה עדיין לא ברורה. מוקדם להסיק מסקנות”. מקורבת לסייעת שחשודה בהתעללות התייחסה למקרה: “כמה האצבע קלה על המקלדת. מתוך היכרות אישית עם הסייעת המהממת – אין שום סיכוי בעולם שמשהו נעשה בזדון. לוקחים אישה טהורה עם שם טוב ומכפישים את שמה. הייתם שם? ראיתם במו עיניכם מה היה?? תתביישו לכם! ולהורים של הילד שלכאורה נפגע – שימו לב טוב טוב טוב אם אתם לא יוצאים במסע הזה סתם והדבר לא הוצא מהקשרו. ממתינה לרגע שהצדק ייצא לאור”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן