מקיף י”א באשדוד מנציח את סמ”ר יוסף איתמר ברוכים ז”ל

סמ”ר יוסף איתמר ברוכים ז”ל, בוגר מחזור ב’ של בית הספר, נפל בעיר שדרות במהלך הקרבות עם מחבלי החמאס ב-8 באוקטובר.

תלמידי מקיף י”א באשדוד, מנציחים את בוגר בית הספר סמ”ר יוסף איתמר ברוכים ז”ל, ביום ספורט מרגש שהתקיים במעמד משפחתו של איתמר ז”ל, חיילים ששירתו איתו וחבריו הבוגרים מהכיתה. יהי זכרו ברוך

אתמול, יום שלישי (07/05/24), באירוע מרגש ורב משמעות, הנציחו תלמידי שכבה י”א במקיף י”א באשדוד, את זכרו של סמ”ר יוסף איתמר ברוכים ז”ל, בוגר מחזור ב’ של בית הספר, שנפל בעיר שדרות במהלך הקרבות עם מחבלי החמאס ב-8 באוקטובר.

את יום הספורט, שהתקיים במעמד המשפחה, חיילים שלו והחברים בוגרי ביה”ס של איתמר ז”ל, יזמו חברי ילדותו של איתמר בשיתוף ובהובלת המחנכים וצוות חנ”ג. היום נפתח בשיעורי חינוך מיוחדים שהועברו על ידי חבריו החיילים והבוגרים מהכיתה, שם סיפרו על דמותו של איתמר כמפקד וכחבר אהוב. הם הכינו מצגת מרגשת שהציגה את הערכים עליהם גדל, תוך הדגשת דבקות במטרה, נחישות, אמונה, בריאות ואורך חיים ספורטיבי. לאחר מכן, התקיימה צעדה משותפת של התלמידים והחיילים עד לפארק אשדוד-ים, שם ערכו פעילות כושר קרבי לזכרו.

“איתמר היה מודל לחיקוי עבור כולנו”, סיפר אחד מחבריו הקרובים. “הוא היה לוחם אמיץ, חבר נאמן ואדם בעל ערכים. אנו גאים להנציח את זכרו ביום ספורט זה, ומאמינים שדמותו תשמש השראה עבור הדורות הבאים”.

סגנית מנהלת חטיבה עליונה במקיף י”א, הגברת הילה אטיאס, ציינה כי “בית הספר גאה לקחת חלק בהנצחת זכרו של איתמר. היה זה יום מרגש ורב משמעות עבור כל התלמידים והצוות החינוכי. אנו מאמינים שחשוב להנחיל ערכים של חברות, אחווה ונתינה, וזכרו של איתמר יהווה מופת עבור כולנו”.

 

◼️ לקבוצת חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – ביטחוני/חירום/חריג לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

צילום: באדיבות מקיף יא'

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן