מרגש | גבי גאון העניק תעודת הוקרה ליריב בן סעדון טל שהציל את הילד שטבע: “גאים שאתה חלק ממזכרת בתיה”

“התרגשנו להעניק היום תעודת הוקרה ליריב בן סעדון טל, על פעולת ההחייאה שביצע בילד רם כהן, לפני מספר שבועות. גאים שאתה חלק מקהילת מזכרת בתיה!”, את הדברים הללו אמר הערב גבי גאון ראש מועצת מזכרת בתיה, שזימן את בן סעדון-טל למשרדו והעניק לו את התעודה.

כזכור, בתחילת חודש יוני, ביום שבת, טבע רם בן ה-11 בבריכה שבחצר ביתו. בדקות הקריטיות של חייו, שמע יריב בן סעדון-טל צעקות ורץ לסייע במהירות. במפגש המרגש בינו לבין הוריו של רם, אשר שודר בחדשות 13, סיפר בן סעדון-טל: “שמעתי הילד טבע, הילד טבע. זה באינסטינקט של שניות. הכל נעלם לי, הכל נמחק לי. לא שמעתי כלום. לא ראיתי כלום. כמו חדור מטרה שזיהיתי פשוט מאיפה בא הרעש וטסתי לשם”, אמר.

“אני עמדתי ליד הבריכה, ויריב הגיע משם”, סיפרה נורית, אימו של רם. “צעקתי לו ‘מי אתה, מי אתה’. ואז הוא הגיע ואמר ליורם לא לעשות הנשמה כי כבר לא עושים הנשמה”. “עשיתי את הדברים כמו שלימדו אותנו – קודם כל לפתוח נתיב נשימה, נתיב אוויר. לבדוק דופק ולראות מה המצב. משם התקדמנו עם עיסויים”.

רם פונה לבית החולים במצב קשה עד אנוש, כשהוא מורדם ומונשם. סעדון חזר הביתה. כעבור כמה ימים רם התעורר ואף שב ללימודים – ובמשך ימים אחדים חיפשו הוריו את האיש שלמעשה הציל את חיי בנם. אלא שיריב שנסע בינתיים לחו”ל כלל לה היה מודע לניסיונות לאתרו. כאשר נפגשו גילו שגדר אחת מפרידה בין הבתים. “אתה חלק מהמשפחה שלנו”, אמרו הוריו של רם לסעדון, שהשיב: “אתם חלק מהמשפחה שלי. כשראיתי אותו חיבקתי אותו כאילו הוא היה שלי. אני מרגיש שייכות לילד הזה. אני נגעתי בו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן