news08.net/ads.txt

מרגש: האגודה יחד למען החייל בגדרה חילקה 250 שקיות ממתקים לראש השנה

שי מתוק במיוחד לחיילי וילדי גדרה: האגודה יחד למען החייל בגדרה חילקה בתחילת  השבוע 250 שקיות ממתקים לראש השנה כש

בכל שקית צורפה גלויה ברכה אישית ומאפשרת להגיע למשרדי האגודה בחגי תשרי ולבחור מתנה שווה ושימושית ממגוון המתנות המוצעות לחיילים.

השבוע התפרסו מתנדבי האגודה למען החייל בתחנות ההסעה ברחבי היישוב והתפנקו בחבילות ממתקים ותפוח בדבש את ילדי וחיילי גדרה שחזרו לבסיסם. על ההכנות החבילות היו אחריות הכוח הנשי (ראה תמונה מצ”ב) . כל חייל שהגיע לאחת מתחנות ההסעה בשעות הבוקר קיבל את השי. כמו כן, השבוע יגיע לסיומו מבצע “פינוק לשנה החדשה” שבמסגרתו יכלו חיילי גדרה לשדרג את עצמם במוצרים נלווים לסמארטפונים בשיתוף חנות “אופק מחשבים” בגדרה.

מתנדבי  האגודה ממשיכים לתת שירות לחיילנו בחגי תשרי כגון: מתנות למתגייסים, מתנות לימי הולדת ,מתנות אישיות (מבצע חדש). משרד האגודה פתוח בימי שישי בשבוע משעה 10:00-12:00. ראש המועצה יואל גמליאל, “גדרה מצדיעה לחיילה היקרים ומברך את מתנדבי האגודה למען החייל גדרה ומאחל לכולם שנה טובה ,פורייה ושמחה עם המשך עשייה ושותפות בין הקהילה לחיילי צבא הגנה לישראל”.

מתנדבי האגודה שולחים ברכות חמות לשנה החדשה הבאה עלינו לטובה ותביא אייתה רוח של שלום ושל שלווה, רוח של רפואה, בריאות והחלמה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן