news08.net/ads.txt

מרגש: כחצי שנה לאחר מותה – חדר ההמתנה במכון האונקולוגי המשופץ בקפלן, לו תרמה פנינה בלום, הושק על שמה

במכון האונקולוגי במרכז הרפואי קפלן נערך היום (שלישי) במעמד ראש העיר רחובות, רחמים מלול, טקס הסרת הלוט לתרומה של פנינה בלום ז”ל, אימו של זהר בלום, סגן ראש העיר רחובות ומחזיק תיק החינוך, ממייסדי עמותת ידידי בית החולים אשר שימשה יו”ר ועדת הכספים עד יומה האחרון – לפני כחצי שנה.

בלום ז”ל טופלה בידיים המסורות של צוות המכון האונקולוגי, בניהולה של ד”ר נעה אפרת בן ברוך, ונפטרה  בגיל 81. תרומתה של פנינה, עוד בחייה, כללה כורסאות טיפולים ועמדות להגשת ארוחה, צביעה, ספריה ועמדת קפה – המקנים הרגשה של בית עבור מטופלות ומטופלים אשר נמצאים שעות רבות ביום בטיפול רפואי במכון.

זהר בלום, אמר כי אמו לא זכתה לראות את השיפוץ בסיומו ואת המטופלים שמקבלים חוויה נעימה של בית. “זה היה הבית השני של אמא במשך מספר שנים. אמא היתה לוחמת כל החייה, ולוחמת אמיתית במהלך המחלה. היא היתה מספרת לי איזה צוות מסור, מקצועי ואדיב יש במכון האונקולוגי בקפלן. תמיד עם חיוך ואכפתיות”.

ד”ר רבקה כצנלסון, סגנית מנהלת המכון האונקולוגי בקפלן, אמרה כי היא מברכת את משפחת בלום בשם המטופלים והצוות הרפואי במכון על הנתינה והתרומה והעזרה בכל הזדמנות שאפשר. “התרומה של המשפחה הפכה אותו למועדון שאנשים נהנים לבוא אליו ורווחת החולים השתפרה רבות בזכותה”. רז אסולין, מנכ”לית עמותת ידידי בית החולים, הוסיפה כי פנינה היתה מעורבת בכל דבר שקשור לתרומה עד לצבע של עמדת הקפה. “אין מילים להסביר איזו אישה מופלאה היא היתה ואין ספק שברוח היא עדיין אתנו”.

ד”ר קובי חביב, סגן מנהל בית החולים, הוסיף כי ההרגשה שהשאירה פנינה במכון היא בהווה ולעתיד. “אני רוצה להודות לכם בשם הנהלת בית החולים, המטופלים והצוותים הרפואיים על המחווה המרגשת והלוואי ונמשיך להיות שמחים בחג הפורים”.

(צילום: אופיר לוי, קפלן)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן