news08.net/ads.txt

מרגש: מצפה שיר בגדרה לזכרה של שיר כהן ז”ל

השבוע התקיים טקס מרגש לחנוכת המצפה ממנו נשקף נוף גדרה. המצפה נמצא ברחוב דרך ארץ ופתוח לציבור שיכול ליהנות מנוף מקסים ומאווירה נעימה.

השבוע התקיים טקס הסרת הלוט וחנוכת מצפה שיר ע״ש שיר כהן ז״ל. הטקס התקיים עם בני ובנות משפחתה ובמעמד ראש המועצה יואל גמליאל, רב חב”ד בני קרניאל, נבחרי ציבור, תושבות ותושבים.

שיר בתם של אורלי וחיים ואחותם של אגם ועדן, הלכה בטרם עת לעולמה בגיל 12, ילדה שהמשפט שליווה אותה בחייה היה ״אני חיה בשביל לצחוק וצוחקת בשביל לחיות״, ילדה חייכנית שאהבה את השיר ״יש לך עיניים״ של שלומי שבת, ילדה שהיתה ספורטאית בנשמה ושהפיצה אור כל כך גדול עם החיוך הכובש שלה.

כאב גדול השאירה עם לכתה לפני 9 שנים. השבוע התקיים טקס מרגש לחנוכת המצפה ממנו נשקף נוף גדרה. המצפה נמצא ברחוב דרך ארץ ופתוח לציבור שיכול ליהנות מנוף מקסים ומאווירה נעימה.

יואל גמליאל ראש המועצה

: “כאב וצער גדול נפל על כולנו עם אובדנה של שיר כהן ז”ל, זהו רגע מרגש עבור המשפחה ועבור כולנו. זכות גדולה עבורנו להעניק למשפחה מקום שבו יוכלו להתייחד עם בתם ולתושבי ולתושבות גדרה ליהנות מנוף המושבה באווירה מיוחדת ונעימה. תודה לכל העוסקים במלאכה.”

◼️ לקבוצת חדשות גדרה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דוברות המועצה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן