news08.net/ads.txt

מרגש: ניידת המשאלות הגשימה חלומות לילדים מאילת

ניידת המשאלות של משטרת ישראל הגיעה עד אילת להגשים חלומות של 9 ילדים!!!

ניידת המשאלות של משטרת ישראל הגיעה עד אילת ובמשך יומיים יחד עם שוטרי משטרת מרחב אילת הגשימה משאלותיהם של תשעה ילדים להיות “שוטרים ליום אחד”

כחלק מפעילותה הערכית והחינוכית למען הקהילה הקימה משטרת ישראל את ניידת המשאלות אשר הותאמה לצורכי ילדים עם בעיות בריאותיות ו/או צרכים מיוחדים.

לפני כחודש ביקש השוטר הקהילתי במשטרת מרחב אילת, רס”ב רוני אוקנין, להגשים חלומותיהם של ילדים אילתיים.

ניידת המשאלות של חטיבת הקהילות במשטרת ישראל הגיעה למשטרת מרחב אילת ויחד עם רס”ב רוני אוקנין, רס”מ תומר מרציאנו, רס”ב יאיר הכהן, רס”ב רועי רייך כולם שוטרים קהילתיים – העניקו לילדים חוויה בלתי נשכחת –

הילדים למדו כיצד פועל הרובוט המשטרתי המסייע לחבלן לנטרל חפצים חשודים, אחזו בכלי הנשק של לוחמי היס״מ, האזינו לרשת הקשר המשטרתית ואפילו הפליגו בכלי השיט המשטרתי של יחידת השיטור הימי באילת.

את יום הפעילות חתמו בארוחת צהריים יחד עם השוטרים, בתומה הוענקו להם דרגות משטרה אמתיות בטקס חגיגי ומרגש שנערך בראשות מ״מ מפקד משטרת מרחב אילת, סנ״צ משה קראדי, ובנוכחות סגל הפיקוד של המשטרה.

משטרת ישראל מובילה לאורך כל השנה פרויקטים רבים למען הציבור. במסגרת זו, מתקבלות פניות רבות מצד ילדים, בני נוער והורים מכל רחבי הארץ, להיחשף מקרוב לעולם התוכן המשטרתי. פניות רבות מגיעות מילדים ובני נוער הסובלים מבעיות בריאותיות או מוגבלויות שונות. על מנת להיענות לבקשות ביעילות המרבית, הושקה ניידת המשאלות, כחלק ממיזם בו הושקעו על ידי משטרת ישראל מאמצים ומשאבים רבים, על מנת ליצור חוויה משטרתית מקיפה. בניידת המשאלות מותקנים אמצעים משטרתיים, לצורך העשרת חוויית “שוטר ליום אחד”. ניידת המשאלות צוידה באמצעי צילום, בעזרתם יוכל הילד לקבל מזכרת מהיום המרגש שחווה. כמובן שניידת המשאלות מונגשת לילדים עם מוגבלויות, ופועלת בכל רחבי הארץ.

◼️ לקבוצת החדשות באילת והערבה לחצו כאן

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן