מרגש: תלמידי ויצמן ויתרו על משלוחי המנות לטובת עמותת אקי”ם

יינב עבדי


תלמידי כיתה ד’3 בביה”ס וייצמן וויתרו על משלוחי המנות שלהם לפורים והכינו יחד עם הוריהם כ-40 משלוחי מנות עבור עמותת אקי”ם אשר העבירה את משלוחי המנות לגן לילדים עם צרכים מיוחדים.

חינוך מתחיל מהבית ולראיה תלמידי כיתה ד’3 והוריהם שניצלו את זמן האיכות בכדי להכין יחד כ-40 משלוחי מנות אותם העבירו אל עמותת אקי”ם ומשם הועברו המשלוחים אל ילדים הלומדים בגן מיוחד לבעלי צרכים מיוחדים. “תחושת ההתנדבות וההעצמה האישית שכל ילד בפרויקט לקח איתו בפורים הזה, היא חשובה מעין כמוה ולא הותירה איש מהמשתתפים אדיש”, אמר הפעיל החברתי יניב עבדי שיזם את הפעילות יחד עם מנהלת בית הספר, אילנית חן, צוות המחנכות והנהגת הורי בית הספר. “היה מרגש לראות אפילו כמה דמעות בעיני המשתתפים – הן המבוגרים והן הצעירים”, הוסיף.

לדברי אבי לנצמן, יו”ר אקי”ם רחובות: “ילדי גן לימן התרגשו מאוד לקבל את משלוחי המנות שהכינו להם ילדי ביה”ס וייצמן. נשמח מאוד לפעילויות משותפות כאלה שתורמות לקהילה ומחזקות את ילדינו”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן