מרוץ מודיעין: רצים לזכרם

כל משתתף, שירשם למסלולים התחרותיים, יקבל ערכת ריצה הכוללת חולצת ספורטיבית, צ’יפ מיוחד למדידת הזמנים והמרחק במהלך התחרות ופינוקים נוספים.

מרוץ מודיעין שנדחה בעקבות מלחמת “חרבות ברזל” חוזר ביום שישי 5.4.24 ויוקדש השנה לזכרם של הנופלים, הנרצחים והחטופים שעדיין מוחזקים בשבי. ההרשמה המוקדמת והמוזלת נפתחה באתר העירייה.

מרוץ מודיעין יתקיים, זו השנה ה-18, ויספק לרצים, ברמות השונות, מסלולי ריצה תחרותיים של 10, 5 ו-1.8 ק”מ לצד שני מקצים עממיים ללא מדידת זמנים המתאימים גם לילדים, לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים ואזרחים ותיקים: מקצה 1.8 ק”מ ומקצה אפרוחים של 300 מ’ המיועד לילדים בגילי 7-3 ולהוריהם. כמידי שנה ישלב המרוץ גם את אליפות בתי הספר היסודיים והעל יסודיים במודיעין מכבים רעות.

רישום המוקדם נפתח השבוע באתר העירייה ובאגף הספורט מזמינים את תושבי העיר והסביבה, להירשם ולהצטרף לחוויה הספורטיבית. כל משתתף, שירשם למסלולים התחרותיים, יקבל ערכת ריצה הכוללת חולצת ספורטיבית, צ’יפ מיוחד למדידת הזמנים והמרחק במהלך התחרות ופינוקים נוספים.

להרשמה לחצו כאן.

◼️ לקבוצת חדשות מודיעין-מכבים-רעות בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: דוברות עיריית מודיעין-מכבים-רעות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן