news08.net/ads.txt

“מרחובות באהבה”: למעלה ממאה עצים מרחובות נשלחו לנוף הגליל, על מנת לסייע לה לשקם את הטבע

פני כשבועיים השתוללה שרפה גדולה בהר דבורה שבאזור נוף הגליל, אשר הביאה להרס גדול של הטבע הסמוך לעיר ופגעה במספר שכונות. עצים רבים נשרפו. ברחובות החליטו לחבק את נוף הגליל ולהעביר להם משלוח של עצים . כל זאת על מנת לסייע במסגרת מאמצי שיקום השטח. ‏היום, יום חמישי, יצאה עיריית רחובות משאית גדולה של אגף גנים ונוף ובה למעלה ממאה עצי נוי ופרי, המיועדים לשתילה בנוף הגליל. העצים הם תרומת חברות שונות שנרתמו ליוזמה לסייע לנוף הגליל לפרוח מחדש.

מנכ״ל עיריית רחובות, דורון מילברג, מכהן גם כיושב ראש איגוד המנכ״לים של הרשויות המקומיות בישראל, ביקש שרחובות תשמש דוגמא לרשויות המקומיות בסיוע המוניציפלי לנוף הגליל. רחמים מלול, ראש עיריית רחובות: ״תושבי רחובות שמחים לחבק את תושבי נוף הגליל. משאית עם כמאה עצים עושה את דרכה לנוף הגליל, ואנו מקווים כי האזור כולו ישוב לפרוח מחדש בהקדם האפשרי״.

דורון מילברג, מנכ״ל עיריית רחובות ויו״ר איגוד המנכ״לים של הרשויות המקומיות בישראל: ״רחובות שמחה להעביר דווקא משלוח פורח וירוק לנוף הגליל. אנחנו גאים לסייע לחברינו בצפון בבניה מחדש של הטבע העירוני בסמוך לבית‏״
ראש העיר נוף הגליל רונן פלוט: “ההתגייסות של עיריית רחובות והעומד בראשה לסייע בשיקום נזקי השריפה בנוף הגליל מחממת את הלב של כולנו. רחובות כמו גם רשויות נוספות שנרתמו בכל רחבי הארץ להושיט יד במלאכת השיקום מתרגמת הלכה למעשה את ערכי הסולידריות גם בשעה זו כשכל אחת מהרשויות מתמודדת בעצמה עם משבר הקורונה. אין לי ספק שהעצים מרחובות ייקלטו בהצלחה באדמת נוף הגליל ויהיו סמל לערבות הדדית במלוא תפארתה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן