news08.net/ads.txt

 מרכז הבניה הישראלי הקים קהילת מומחים באזור השפלה. היו”ר ערן רולס: “נסייע להימנע מטעויות, עוגמת נפש וניצור בתים באיכות גבוהה יותר ובחיסכון כספי גבוה”

יו”ר מרכז הבנייה הישראלי, המוסד הגדול והמוביל את מגמות ענף הבניה, ערן רולס, הגיע ליישוב משמר דוד וקיים מפגש עם עשרות משפחות שבונות את ביתן ביישוב וביישובים הסמוכים.  

המדובר באירוע שהתקיים עבור משפחות בונות או כאלה המבקשות לשפץ את בתיהן. במהלכו, התקיימה הרצאתו של יו”ר מרכז הבניה הישראלי, ערן רולס, מן המומחים הגדולים בישראל בתחום, ותוכנה הוקדש לתכנון וניהול נכון של בנית בית, בתוספת של שלל טיפים ועצות מפתח. באירוע השתתפו גם מנכ”לית מכללת מרכז הבנייה הישראלי, שרית אלט, שהרצתה אף היא בפני הנוכחים, ומומחים נוספים.

ההחלטה על הקמת קהילת המומחים מהווה בשורה צרכנית וכלכלית לתושבי אזור השפלה. מדובר בקהילת המומחים אשר תסייע ליזמים פרטיים לבנות או לשפץ את ביתם. כאמור, אחת ממטרותיו של גוף זה היא הנגשת הידע עבור קהילת הבונים והמשפצים בכדי לסייע להם לחסוך בכסף, לבחור את אנשי המקצוע הטובים והאמינים ביותר ולהימנע מעוגמת נפש. הקמת קהילת המומחים באזור השפלה מגיעה בסמוך להשקת קהילת מומחים דומה גם בדרום בבאר שבע.

יו”ר מרכז הבנייה הישראלי, ערן רולס: “הבניה העצמית של צמודי קרקע רק באזור משמר דוד והסביבה בלבד מוערכת בלמעלה מ- 140 יחידות דיור, ובכלל השפלה הנתון הזה ככל הנראה יכפיל את עצמו בזמן הקרוב. קהילות המומחים יהוו “מרכזי בניה” מקומיים בכל אזורי הארץ. החלטנו להפיץ את הבשורה, להגיע לקהלים רבים יותר ולחשוף את המומחיות שלנו בפני הבונים והמשפצים. כך נוכל לסייע להם להימנע מטעויות, עוגמת נפש וניצור בתים באיכות גבוהה יותר ובחיסכון כספי גבוה”.

רולס, המוביל את המרכז שנים רבות, נחשב לאוטוריטה של הענף, והוא היזם והאחראי לכל הכנסים הגדולים בארץ, הקובעים ומנתחים את המגמות בענף וביניהם עיר הנדל”ן. רולס הוא גם מקים הבית השקוף – מרכז ענק שבו יזמים, משפחות ומשפצים שאינם חלק ממקצוע הבניה יכולים לראות באופן פיזי, בעזרת רצפות וקירות שקופים, תשתיות בניה וללמוד כיצד מרכיבים אותן.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן