מרכז התעסוקה העירוני מציג משרות נבחרות במשטרת רחובות

מרכז הזדמנות – המרכז העירוני לקידום התעסוקה, המסייע לתושבי העיר והסביבה בכל הקשור לעולם העבודה, מזמין אתכם למפגש “זרקור על משטרת רחובות”.

מחפשים עבודה משמעותית? 

מרכז התעסוקה העירוני מציג משרות נבחרות במשטרת רחובות

מרכז הזדמנות – המרכז העירוני לקידום התעסוקה, המסייע לתושבי העיר והסביבה בכל הקשור לעולם העבודה, מזמין אתכם למפגש עם משטרת רחובות, שבו יוצגו משרות נבחרות *  המפגש יתקיים ביום ראשון בתאריך 3.3.24 בשעה 18:00  במרכז הזדמנות עירוני , הרצל 167, בית לרום, רחובות* ניתן יהיה להגיש מועמדות במקום ולקיים שיחות הכרות ראשוניות. במפגש יוצגו התפקידים, דרישות הסף ותנאי השירות הכוללים

תפקידם  של שוטרי ושוטרות במשטרה הוא רב-גוני ומרתק, הוא משלב בין סוגי עבודה בשטח ובמשרד, קשר עם הקהילה ופעילות מבצעית. השוטרים במרכז השליטה ובסיור הם חוד החנית של משטרת ישראל, והם אלה שפוגשים את האזרחים באופן ישיר, מעניקים להם מענה ראשוני ומטפלים באירועים פליליים ואזרחיים.
השוטרים אמונים על שמירה על הסדר הציבורי, הגשת סיוע לאזרחים, חקירות שיתוף פעולה עם צה”ל, כיבוי אש, מד”א וגורמי ממשל נוספים.
עבודתם של השוטרים מעורכת וחיונית מאוד לביטחון האישי של האזרחים ולחיזוק תחושת הביטחון בקהילה.

מרכז הזדמנות – המרכז העירוני לקידום התעסוקה, המסייע לתושבי העיר והסביבה בכל הקשור לעולם העבודה, מזמין אתכם למפגש “זרקור על משטרת רחובות”. במפגש  יציגו נציגי המשטרה משרות נבחרות במשטרה עם דגש לתפקידי משל”ט (מוקד 100) וסיור ברחובות והסביבה.  ניתן יהיה להגיש מועמדות במקום ולכן מומלץ להגיע עם קורות חיים.  נציגי המשטרה אף יקיימו שיחות הכרות ראשוניות עם חלק מהמבקשים להתמיין.

במפגש יוצגו התפקידים, דרישות הסף ותנאי השירות הכוללים, בין היתר, נופש שנתי, סיוע בשכר דירה, השתתפות בלימודים אקדמיים, מתן הלוואות, ימי חופשה שנתיים, ייעוץ משפטי, מלגות חינוך, נסיעות בתחבורה ציבורית ושירותים רפואיים.

המפגש יתקיים ביום ראשון בתאריך 3.3.24 בשעה 18:00  במרכז הזדמנות עירוני, הרצל 167, בית לרום, רחובות.

לפרטים והרשמה ניתן ליצור קשר באמצעות אתר האינטרנט של מרכז הזדמנות רחובות, או בקישור הבא:  https://hizdamnut-rehovot.org.il/events/589/

יובל פרייברון, מנהל מרכז הזדמנות רחובות: “אתגרי השעה מציבים את משטרת ישראל בפני הצורך בגיוס כוח אדם איכותי, וזאת על מנת לתת מענה אפקטיבי לצרכי החירום והשגרה. בהמשך לכך, מרכז הזדמנות שמח לשתף פעולה עם משטרת ישראל ולקיים מפגש שבו יוצגו משרות מגוונות במשטרה, וניתן יהיה להגיש מועמדות בו במקום.”

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן