מרפאה חדשה בביה”ח קפלן לייעוץ תרופתי בהתאמה אישית

אתם או קרוביכם נוטלים תרופות במקביל? מעוניינים לשלב תרופות מרשם עם תוספי מזון ? מחקרים מוכיחים כי העלייה בלקיחת מספר תרופות קבועות מעלה באופן ישיר את השכיחות (מעל 70%) של תופעות הלוואי עקב התנגשות בין התרופות.

מסיבה זו הוקמה לאחרונה במרכז הרפואי קפלן מרפאה חדשה לייעוץ תרופתי בהתאמה אישית בניהולן של שתי רופאות בכירות, ד”ר לידיה הרכבי, מומחית ברפואה פנימית ובפרמקולוגיה קלינית בביה”ח, וד”ר רנטה שיכמנטר, רופאה מומחית בפנימית ובפרמקולוגיה קלינית. צוות המרפאה מעניק ייעוץ פרטני והדרכה לחולה ולמשפחתו בכל הקשור לשימוש נכון בתרופות, ליחסי גומלין בין תרופות, ולתופעות הלוואי, במיוחד במצבים כגון: קשישים, מטופלים עם אי-ספיקה כלייתית או לבבית ועוד.

ד”ר לידיה הרכבי מסבירה את נחיצותה הרבה של המרפאה החדשה לייעוץ תרופתי המיועדת למבוגרים מעל גיל 18 הנוטלים מספר תרופות ומעוניינים במידע עליהן במטרה להתאים בין המחלה לטיפול הקבוע ולבצע נטילה נכונה של התרופות. כמו כן, המרפאה מייעצת לאנשים המתקשים לאזן טיפולים בנוגדי קרישה ולכאלה המבקשים ייעוץ לגבי בטיחות שילוב צמחי מרפא ותוספי תזונה בטיפול התרופתי הקבוע.

ד”ר שיכמנטר מוסיפה כי הפונים למרפאה החדשה בפעם הראשונה יתבקשו להביא רשימת אבחנות עדכנית מרופא המשפחה, תוצאות בדיקות רלוונטיות, ולהביא פיזית את התרופות הקבועות ואת תוספי התזונה אותם הם נוטלים. השירות יינתן בעקבות קריאה או בקשה של רופאים במחלקות השונות, של רופא המשפחה או על פי פנייה אישית של מטופלים. השירות מחוץ לסל וכרוך בתשלום.

לקביעת תור למרפאה בקפלן יש ליצור קשר בטלפון 08-9441350.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן