מרקוביץ’ חושף את התוכנית שלו לעיר בטוחה: ״ביטחון אישי-ביחד ננצח״

סגן ראש העיר והמועמד לראשות העיר עו״ד יניב מרקוביץ’ חושף את התוכנית שלו לעיר בטוחה- ״ביטחון אישי-ביחד ננצח״

אירועי השבעה באוקטובר טלטלו את כולנו ושינו את סדרי העדיפויות במדינה ובעיר. בחודש האחרון שקדו מרקוביץ’ וחבריו לרשימת ״רחובות אחת״ יחד עם אנשי ונשות ביטחון וקהילה על תוכנית מענה לאתגרי הביטחון העירוניים- “ביטחון אישי-ביחד ננצח”:

  • בטחון התלמידים לפני הכל – מוסדות החינוך ימופו בהיבט של מיגון ותוצג תוכנית מסודרת לסגירת פערי המיגון בכלל מוסדות החינוך העירוניים ובתיעדוף גבוה, כל זאת במטרה לאפשר לימודים רציפים גם במצבי מתיחות ביטחונית.
  • הקמת מוקד עירוני “רואה” שיספק תיאור מצב עדכני בזמן אמת.
  • הרחבת פרויקט כיתות הכוננות ע״י הוספת תקנים נוספים.
  • פרויקט משמר השכונה, שהוקם במהלך המלחמה, יתוקצב באופן שוטף כך שיהפוך למשמעותי ומקצועי למתן מענה מהיר בזמן אמת.
  • שיפוץ המקלטים הציבוריים, שילוט ברחובות ובאתר העירייה למיקומם ורשותם בחיבור לאינטרנט, יאפשר לרחובות להיות עיר חיה וחכמה גם בשעת חירום.
  • ברשימתו של מרקוביץ’ המורכבת מפעילים חברתיים שהובילו את פרויקט ״מקלטים מוארים״ שמו דגש גם על החוסן החברתי והקהילתי במטרה לתת מעטפת מלאה לתושב.

לדברי עו״ד יניב מרקוביץ’:  “במסגרת תפקידי כסגן ראש העיר אני יושב במכלול החירום של העיר, ואני יכול להגיד שהעירייה תפקדה מצוין בזמן המלחמה אולם התגלו פערים משמעותיים במיגון  מוסדות החינוך ובתחזוקת חלק מהמקלטים הציבוריים. הקווים אותם אנו מציגים היום הם חלק מהליך הסקת המסקנות של המבצע האחרון ואנו נפעל ליישם את הדברים כבר בתחילת הקדנציה הבאה. ברור שסדרי העדיפויות השתנו והיום כולם מבינים שיש לשים את הבטחון האישי בראש סדר העדיפויות העירוני״.

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן