news08.net/ads.txt

משיקים את תכנית “אמיצים יחד” לתמיכה בצעירים ובני נוער בישראל

 

מנכ”ל לוריאל ישראל אלי שגיב ומנכ”ל עמותת ער”ן דוד קורן, נפגשו לרגל השקת התכנית החברתית המשותפת “אמיצים ביחד”. 

בכירי הנהלת לוריאל ישראל וביניהם אלי שגיב – מנכ”ל לוריאל ישראל, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל, אילן נקש, נפגשו בטקס חגיגי עם בכירי עמותת ער”ן ובהם דוד קורן –  המנכ”ל, לרגל השקת התוכנית החברתית המשותפת ‘אמיצים יחד’  של מותג מייבלין ניו-יורק בשיתוף עמותת ער”ן. התכנית החברתית העולמית של מותג הצעירים מייבלין ניו-יורק נחתה בישראל והיא נגזרת מהאג’נדה החברתית העולמית של המותג. מטרת התכנית ‘אמיצים ביחד’ (Brave Together), היא לתמוך בצעירים ובצעירות החווים חרדה ודיכאון, לנפץ את הסטיגמה הציבורית סביב הנושא ולהגדיל את הסיכוי לאיתורה בשלבים מוקדמים על ידי הנגשת ערוצי הסיוע למי שזקוק לכך – וכאן נכנס מותג מייבלין ניו יורק לתמונה.

את קמפיין ההשקה של התכנית החברתית המשותפת, נבחרו להוביל ארבעה כוכבי הרשת – ליזה ביך, ליאון שניידרובסקי, שיינה היידי ושיר בר, הידועים בחיבורם הרגשי והאישי לנושא. קבוצת המשפיענים פגשה לראשונה בהשקת התוכנית את מנכ”ל עמותת ער”ן, דוד קורן, ששיתף אותם בנתוני דוח העמותה לשנת 2021 : ” שליש מפניות המצוקה של הצעירים לקווי הסיוע של העמותה עוסקות בתחום התוך אישי, כאב נפשי, דיכאון וחרדה. לצערנו, היינו רוצים שיותר צעירות וצעירים שצריכים אותנו יידעו על קוי התמיכה שלנו וייצרו איתנו קשר, ואנחנו שמחים שמותג הצעירים מייבלין ניו יורק יסייע לנו להגשים את המטרה הזו, ולהגיע לכמה שיותר צעירים בישראל שזקוקים לכך.”

אילן נקש, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל, המשווקת את מותג מייבלין ניו יורק פתח את המפגש ואמר:  “כמותג האיפור המוביל בקרב דור ה-Y ודור ה-Z, אנחנו מעודדים את הצרכנים לבטא את מי שהם באמת ולמצות את החיים בכול הכוח. לצערנו, גם דיכאון וחרדה הם חלק מהחיים ואנחנו מגיעים לפרויקט המשותף עם ער”ו תוך מטרה משותפת – לסייע לצעירים שזקוקים לכך, לקבל תמיכה. מייבלין ניו יורק נחשב למותג המוביל ביותר בטיק טוק בישראל בקטגוריית מוצרי הצריכה ואחד המותגים החזקים בקרב הצעירים בישראל וזה היתרון היחסי שאנו מביאים לתכנית המשותפת עם עמותת ער”ן: הזדמנות להגביר מודעות, הנגשה וחשיפה לתופעה”. לדבריו: “אני גאה שמותג צעיר ומוביל לוקח על עצמו להוביל תכנית לתמיכה בצעירות ובצעירים החווים חרדה ודיכאון. באמצעות ההשפעה שלו, יתרום מייבלין ניו-יורק לקידום המודעות לתופעות אלו. אני מברך על שיתוף הפעולה ארוך הטווח עם עמותת ער”ן המתמחים בנושא, שנועד לסייע באופן אקטיבי לקידום המודעות והטיפול בתופעות של חרדה ודיכאון בקרב צעירים.”

בין משתתפי מפגש ההשקה של התוכנית נכחו בכירי הנהלת לוריאל ישראל ובכירי עמותת ער”ן :  אלי שגיב, מנכ”ל לוריאל ישראל, דניאלה פרוסקי שיאון, דוברת לוריאל ישראל וסמנכ”לית תקשורת וקיימות, נטע קרצו-נייגר, מנהלת תקשורת ומשפיענים מייבלין ניו-יורק, ענבל אמסלם, מנהלת שיווק וקשרי קהילה בעמותת ער״ן, תמר כהן, מנהלת קטגוריית איפור מייבלין ניו-יורק, כוכבי הרשת המשתתפים בקמפיין:  ליזה ביך, ליאון שניידרובסקי, שיינה היידי ושיר בר ועוד.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן