משפחת שם טוב ונטלי דדון במסע תפילה מיוחד של בית חב”ד הרצליה למען השבת החטופים

“משפחת שם טוב יקרה לליבנו ולליבם של כל בית ישראל, נמשיך ללוות אותם גם אחרי שעומר ישוב בריא ושלם בע״ה.”

ביוזמת בית חב״ד הרצליה, יצאו הבוקר (יום ה׳, 28.12.2023) מהרצליה לירושלים משפחתו של עומר שם טוב שנחטף מהמסיבה ברעים לעזה ב-07.10 ע״י חמאס ועמם הדוגמנית ואשת התקשורת נטלי דדון.

התפילה המרגשת החלה בקבר רחל אמנו, ליד בית לחם, עליה נאמר הפסוק הכל כך רלוונטי לימינו “מנעי קולך מבכי ועיניך מדמעה, כי יש שכר לפעולתך… ושבו בנים מארץ שבים”.

לאחר מכן המשיכה המשפחה המורחבת עם חבריהם והמלווים הרבים מבית חב”ד הרצליה לכותל המערבי, כדי לשאת תפילה עוצמתית להשבת עומר שם טוב וכל החטופים, ולשלום הלוחמים היקרים.
אנשים רבים שצפו בתפילה המרגשת, הצטרפו אליה, ואחרים ניגשו לאם ואב, שלי ומלכי שם טוב על מנת לחזק את ידם של מי שנמצאים בסיטואציה הקשה כבר 82 ימים, החל מאותו היום הנורא ב-07.10.

בית חב״ד הרצליה: ״משפחת שם טוב יקרה לליבנו ולליבם של כל בית ישראל, נמשיך ללוות אותם גם אחרי שעומר ישוב בריא ושלם בע״ה. מי ייתן והתפילה העוצמתית שהתקיימה היום תוביל את כלל החטופים במהרה הביתה לשלום ותשמור על לוחמינו היקרים מכל פגע.״

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: בית חב״ד הרצליה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן