משפט | האישה דורשת שבעלה יפרוש מעבודתו כמעסה

האישה דורשת מבעלה לפרוש מהמקצוע שלו מיידית ומבקשת בבית הדין הרבני כתובה העומדת על מיליון שקלים. “…הבית הפך למכון לעיסויים מיניים אז נאלצתי לעזוב”, סיפרה.

בני הזוג נישואים 15 שנים ויש להם שני ילדים. הבעל עוסק במקצועו כמעסה רפואי כבר למעלה משני עשורים. האישה לעומת זה עסוקה בעיקר בעצמה ואינה עובדת כבר שלוש שנים למרות שהיא מחזיקה ברישיון לעריכת דין. ההכרות ביו בני הזוג החלה כשחברה הזמינה לה עיסוי כמתנת יום הולדת והחל מאותו יום נרקמו קשרים בין המעסה למטופלת, שהובילו לבסוף לנישואין.

האישה מספרת לעורכת הדין שרין סולן

כי בעלה הרחיב את עסקיו והכניס את עצמו לטינדר ולכל מיני אתרי הכרויות של נשואים ונשואות ושם הוא נותן את שירותיו כ”מעסה רפואי”. לדבריה הוא מבטיח ללקוחות שמגיעות אליו “הכל כולל הכל”. האישה סיפרה כי פנתה לבעלה והציבה בפניו הוכחות לבגידות שלו. לדבריה במקרה אחד לפחות, אחת המטופלות שלו היא חברת ילדות שלה, שסירבה להצעתו לדבריה, ורצה לספר לחברתה על מעללי בעלה. האישה טוענת היא לא היחידה.

הבעל טוען להגנתו כי כבר שנים שאשתו אינה מתפקדת במטלות הבית, לא כביסות, לא בישולים הדבר היחיד שהיא יודעת לעשות זה שניצל ופתיתים. “כמה אפשר לחיות ככה”. יחד עם זה הוא הכחיש כי הוא נותן עיסוי מיני בצורה כזו או אחרת.

האישה דורשת  מבעלה לפרוש מהמקצוע שלו מיידית. במקביל היא דורשת בבית הדין הרבני כתובה העומדת על מיליון שקלים. “בעלי מציע שירותים שאינם קשורים למקצוע אותו רכש. הבית הפך למכון לעיסויים מיניים אז נאלצתי לעזוב”, סיפרה.

עו”ד סולן דרשה בשם האישה את מלוא הכתובה בנימוק כי הבעל הוא בוגד סידרתי חסר שובע. הבעל מסרב ומבקש שלום בית כי לדבריו הוא אוהב את אשתו. “זו פרנסתי היחידה זה מה שאני יודע לעשות”. בבית הדין הרבני ניסו להקשות על הבעל ולשאול שאלות ואז הוא הטיח באשתו האשמות משונות. בין היתר ביקש מהדיינים שישאלו את אשתו אם היה לה מישהו בשנים האחרונות ומתי היא בישלה פעם אחרונה לו ולילדים. האישה: “זה בעלי הוא הופך כל דבר לצחוק וחי במערכון של הגשש החיוור”. המשך הדיון נדחה לתחילת ינואר.

◼️ לקבוצת חדשות אילת והערבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות דימונה, מצפה רמון וים המלח בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות נתיבות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות אופקים בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות קרית גת והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות אשקלון בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות גן יבנה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות יבנה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות גדרה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מזכרת בתיה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות קרית עקרון בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות רחובות בווטסאפ לחצו כאן

◼️  לקבוצת חדשות נס ציונה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות באר יעקב בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות לוד בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות רמלה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מודיעין-מכבים-רעות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות ראשון לציון בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: pixbay

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן