news08.net/ads.txt

משרד החינוך יצא בהודעה חשובה בנוגע לבדיקות האנטיגן

בימים אלה מחולקות ערכות אנטיגן לבדיקה מהירה וקלה לרשויות המקומיות, ומשם הן תועברנה אל בתי הספר והגנים. כדי להבטיח את חזרתם הבטוחה של ילדכם ללימודים, תוכלו לבצע את הבדיקה יום לפני פתיחת שנת הלימודים, שלישי, ה- 31.08.2021.

מה מטרת הבדיקות?

איתור מוקדם של תחלואה בקרב תלמידים באמצעות בדיקות שיתקיימו באופן עצמי על ידי ההורים לתלמידים בגילי 16-3 בביתם, ובכך יסייעו בצמצום התחלואה במוסד החינוכי לקראת פתיחת שנת הלימודים. משרד החינוך: “אנו רואים חשיבות בביצוע הבדיקה לילדכם במהלך 24 השעות לפני ההגעה לבית הספר בהתאם להנחיות המופיעות בערכה, לפני פתיחת שנת הלימודים”.

איך מקבלים את הערכות?

במהלך הימים הקרובים עד 31 באוגוסט 2021, כ”ג אלול תשפ”א, משרד החינוך בתיאום עם השלטון המקומי יחלק ערכות הבדיקה מהירה מסוג אנטיגן במוסדות החינוך ובמוקדי חלוקה של הרשויות המקומיות על פי תוכנית שיפרסמו הרשויות. בהתאם לכך, תקבלו הסבר והנחיה להגיע ולאסוף אותן מבית הספר (אם ילדיכם תלמידי בתי ספר) או ממוקד החלוקה שקבעה הרשות עבור ילדי הגן.

איך מבצעים את הבדיקה?

אתם מתבקשים לבצע את הבדיקה לילדיכם בביתכם, יום לפני פתיחת שנת הלימודים בתאריך 31.8.21, בהתאם להנחיות המופיעות בדף ההסבר המצורף לערכה. לנוחותכם צירפנו את דף ההוראות להורים ואת סרטון ההדרכה:

מהי משמעות התוצאות?

  • במקרה של תוצאה חיובית: עליכם לגשת עם בנכם/בתכם לבדיקות PCR בהתאם להנחיות משרד הבריאות, ולהמתין בבית לתוצאות שיישלחו על ידי משרד הבריאות.
  • במקרה של תוצאה שלילית: בנכם/בתכם יוכלו להגיע לבית הספר או לגן.

איך מדווחים?

מדווחים בטופס שמצורף לבדיקה. הטופס מצורף לנוחותכם בלחיצה על הקישור: אישור הורים על ביצוע בדיקת אנטיגן ביתית.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן