news08.net/ads.txt

“מתוק בלב”: תלמידי שכבה י’ באורט רבין מצטרפים למפעל ההנצחה לזכרו של גיל-עד שער ז”ל

“מתוק בלב” הוא שמו של פרויקט לזכרו של גיל-עד שער ז”ל, אחד מהנערים שנחטפו ונרצחו בשנת 2014 ע”י. משפחתו בחרה להנציח את יום הולדתו בבקשה מאזרחי המדינה לאפות מאפים מתוקים (שהיה תחביבו של גיל-עד). אמו, בת גלים שער, העלתה פוסט בפייסבוק שקורא לכולם לעשות משהו מיוחד לכבוד יום הולדתו של גיל-עד ז”ל שאותו היה אמור לחגוג ב-10.1.2018.

“לכבוד יום הולדתו של גיל-עד, החל בשבת הקרובה אנחנו מבקשים את עזרתכם להרבות שמחה ואהבה בישראל. נשמח אם במהלך החודש תאפו עוגות, תכינו תבשילים מפנקים ומומלצים ותעלו תמונות ומתכונים”, כתבה האם. “אחר כך, חלקו את המאפה/התבשיל שהכנתם לשכנים, חברים ובעיקר לאנשים שאתם לא ממש מכירים, ותבקשו מהם לעשות את אותו דבר, לאפות לצלם לחלק וחוזר חלילה, עד שלכולנו יהיה מתוק וחם בלב. בברכת יחד נרבה אהבה בישראל!”.

תלמידי שכבה י’ בהנחיית הרכז דורון מיכאל, השתתפו ביום חמישי שעבר בפרויקט. כך, התלמידים חילקו מאפים מעשה ידם לראש המועצה, לעובדי המועצה במחלקות השונות, ללוחמי האש, לשוטרי משטרת גן יבנה, לעובדי מחלקת הרווחה, ולעובדי המנהלה בבית הספר. התלמידים פעלו במרץ להצלחת המבצע, וחילקו מכל טוב. בסיום רבים מהתלמידים העידו כי התרגשו מאוד ושמחו לראות איך במעשה די פשוט הצליחו להעלות חיוך על פני התושבים אותם פגשו.

מנהלת בית הספר מרי שפונט אמרה: “אני מברכת ומוקירה את פועלם של המחנכים והתלמידים שעשו במלאכת הנתינה היפה הזו. מעשיהם היו לא רק בבחינת מעשה הנצחה לזכרו של גיל-עד אלא מעשה של נתינה לקהילה כמיטב המסורת המונהגת בבית הספר “ממנהיגות אישית למעורבות חברתית” יישר כוח וכל הכבוד!!”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן