news08.net/ads.txt

מתחדשים במוצר חשמלי לקראת חג הפסח – אתם זכאים לפינוי המוצר הישן ללא עלות

בתי עסק המוכרים מוצרים אלקטרוניים חייבים להעניק שירות החזרת מוצרים אלקטרוניים ללא תשלום בעת רכישת מוצרים חדשים מאותו סוג

התחדשתם במוצרים חשמליים? זכרו! אתם זכאים לפינוי המוצר החשמלי הישן ללא עלות נוספת;

לרגל חג הפסח המשרד להגנת הסביבה מחדד את זכויות הצרכנים, וקורא לציבור להקפיד על פינוי הפסולת האלקטרונית למיחזור כדי לשמור על הסביבה

השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן: “מדינת ישראל היא בין המדינות הראשונות באירופה שיישמו נוהל החזרת מכשיר חשמלי ישן מבית הלקוח. חשוב שהציבור יידע את זכויותיו ושמגיע לו פינוי בחינם בעת רכישת מכשיר חשמלי ישן, וכך המכשיר הישן יגיע לטיפול סביבתי נאות”

לרגל חג הפסח תשפ”ד, המשרד להגנת הסביבה מחדד את זכויות הצרכנים שיבחרו להתחדש במוצרי חשמל, וקורא לציבור להקפיד על פינוי הפסולת האלקטרונית לאתר מיחזור במטרה לשמור על הסביבה.

החוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלקטרוני ובסוללות קובע, כי העסק שממנו קניתם מוצר חשמלי או אלקטרוני חייב להציע לכם לפנות מביתכם ללא תשלום את המכשיר הישן, המכשיר הישן צריך להיות ציוד חשמלי ואלקטרוני דומה, שנועד לשימוש דומה לציוד החדש שנקנה. כך גם בעסקאות מכר מרחוק באתרי האינטרנט.

בתי עסק המוכרים מוצרים אלקטרוניים חייבים להעניק שירות החזרת מוצרים אלקטרוניים ללא תשלום בעת רכישת מוצרים חדשים מאותו סוג. באשר לסוללות – אפשר להחזירן גם מבלי לרכוש מוצר חדש.

כמו-כן, בתי העסק חייבים לפַנות מוצרים אלקטרוניים מבתי הלקוחות בעת אספקת מוצרים חדשים דומים, גם אם אינם מאותו מותג וגם אם לא נקנו מאותו בית עסק. לאחר הפינוי, תועבר הפסולת האלקטרונית לאחד מתאגידי המיחזור המורשים אשר קיבלו רישיון לפעילותם מהמשרד להגנת הסביבה, והם ידאגו להעבירם לטיפול סביבתי נאות.

בכל מקרה של חריגה או אי מתן השירות על ידי המשווק או העסק אפשר לפנות אל פניות הציבור של המשרד להגנת הסביבה בדואר אלקטרוני: [email protected].

המשרד להגנת הסביבה מעודד את הציבור להשתמש בשירותי פינוי הפסולת האלקטרונית מהבתים לפי מדיניות המשרד לקידום מניעת פסולת במקור, הפרדתה, איסופה ומחזורה לשם הקטנת ההטמנה.

 

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: המשרד להגנת הסביבה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן