news08.net/ads.txt

מתי חוזרים לבתי הספר ולמקומות העבודה? זו תוכנית היציאה מהסגר

משרד הבריאות החל לתכננן את שלבי החזרה לשגרה והיום (רביעי) פורסם מתווה היציאה מהסגר שמגבש המשרד. בשלב הראשון תהיה חזרה של מערכת החינוך ללא כיתות ה’-ו’, יחד עם פתיחת המסחר, כולל קניונים.

 

 

בשלב השני – שאמור להתרחש בין שבועיים לחודש לאחר השלב הראשון – תתבצע פתיחה של ענף התרבות, ונבחנת גם עם חזרה לפעילות של חדרי כושר ובריכות באופן חלקי. בשלב השלישי ייפתחו מסעדות, בתי קפה ואולמות אירועים. במשרד הבריאות מעריכים שכרגע אנחנו נמצאים בשיא התחלואה, אך כבר בשבוע הבא נראה ירידה ולכן אפשר כבר לדבר על יציאה מהסגר.

ממונה הקורונה פרופסור נחמן אש התייחס הערב בריאיון לדוריה למפל בחדשות הערב לאפשרות של הארכת הסגר. לדבריו, “אנחנו מחכים לנתונים של שבוע הבא, לפי זה נקבל את ההחלטה. אנחנו מעריכים היום שנצטרך להאריך בשבוע. ההחלטה תתקבל ביום שני או שלישי”. הוא הוסיף שקיימת אפשרות שהסגר יוארך רק במתכונת חלקית.

אש הדגיש כי כל עוד לא יהיה חיסון לילדים יהיה צורך לשמור עליהם בקפסולות עם מסכות, אך את המשק יהיה ניתן לפתוח עוד קודם לכן. הוא התייחס לעומס על מעבדות בדיקות הקורונה ואמר: “מקווה שזמן ההמתנה לתוצאות יירד עם התקדמות מבצע החיסונים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן