news08.net/ads.txt

מתי כדאי לבצע בדיקת פוליגרף?

האם יש לכם עובד במקום העבודה אשר אתם חושדים בו בגניבת מסמכים חשובים בעלי מידע רגיש או אולי האם אתם עובדים במשרד חקירות, ונדרשים לפענח מקרה מורכב? בסוגיות אלו בדיקת פוליגרף יכולה לעזור כדי לאבחן ולהעריך האם הנבדק דובר אמת או שקר. זה יכול לעזור כדי לנקות חשד מעובדים או כדי לסייע בפענוח חקירה מורכבת ומאתגרת. אלו רק דוגמאות בודדות, מתוך מספר רב של מקרים, אשר באמצעות הפוליגרף ניתן להכריע בסוגיות מורכבות. השאלות מותאמות לנבדק, כאשר בתחילה יש שאלות כלליות, כדי להעריך את תגובת הנבדק לפי מדדי הגוף, כגון דופק. לאחר מכן עוברים בהדרגה לשאלות מורכבות יותר, כדי לבחון את תגובת הנבדק, מול שאלות מגוונות, ובכך זה נותן הערכה לגבי האם הנבדק דובר אמת או דובר שקר. זה יכול לעזור בפענוח מקרים מסובכים במהלך חקירות משטרתיות, ובמקרים רבים אחרים, אשר בהם אנו מבקשים לברר האם הנבדק משקר לנו.

בדיקות פוליגרף: לאיזו מטרה זה מיועד?

בימינו, במקרים רבים, נדרש לאמת גרסה של חשוד במהלך חקירה או בבית המשפט או לצרכים שונים אחרים. בכל מקרה בו נדרש לאמת גרסה של אדם מסוים, במסגרת החוק, ואז מיישמים בדיקות פוליגרף, כדי לבחון האם הנבדק דובר אמת או משקר. במהלך חקירה משטרתית, סוגיה זו חשובה מאוד, ויכולה להכריע את הכף, בפענוח של מקרים מסובכים ומאתגרים לחוקרים. הפוליגרף מהווה אמצעי יעיל, כדרך נוספת, לפענוח דברי אמת או שקר של נחקרים. באמצעות בחינת תגובות פיזיות של הנבדק, למשל דופק הלב או תנועות לא רצוניות, הפוליגרף יכול להעריך האם הנבדק דובר אמת או שקר, לפי תגובות ומדדים של דופק ופרמטרים נוספים הנבדקים במהלך בדיקת הפוליגרף. בארגונים או בחקירות משטרה, בדיקות פוליגרף יכולות להיות משמעותיות ביותר, לפענוח של מקרים מורכבים, או לפחות לתת אומדן משוער לגבי מדד האמינות של הנבדק, לפחות בצורה משוערת, ולקדם את מהלך החקירה. בתקופתנו בדיקות הפוליגרף השתכללו במידה ניכרת, ואומדן הדיוק שלהם עלה באופן משמעותי, לעומת העבר. גורמים בטחוניים, עסקיים, ארגוניים, משטרתיים ועוד נעזרים לא מעט בבדיקות פוליגרף כדי לבחון את מידת האמינות של הנבדקים או החשודים. בדיקות אלו הפכו להיבט נפוץ בגופים שונים וכאמצעי חשוב לבחינת אמינות.

היכן ניתן לבצע בדיקות פוליגרף?

בדיקות פוליגרף ניתן לבצע במכוני פוליגרף בעלי ההסמכה והידע המקצועי לבצע אותם, לכל סוגי המגזרים, ארגוני, עסקי, פרטי ועוד. חשוב לבצע במקום מסודר ומקצועי את בדיקת הפוליגרף עם אנשי מקצוע אמינים אשר ניתן לסמוך עליהם לעבודה איכותית. ניתן למצוא מקומות מגוונים ברחבי הארץ אשר מספקים שירות של בדיקות פוליגרף למגזרים השונים, וניתן לתאם איתם מועד לבדיקות הפוליגרף לכל צורך שיידרש, למטרה עסקית או פרטית או משטרתית וכדומה.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן