news08.net/ads.txt

מתכון לחלה עם חמאת בוטנים, בננות וקינמון

כרם טבע חלה מקמח כוסמין מלא עם בננות וחמאת בוטנים

במקום עוגה: הרבה יותר טעים ובריא, באדיבות חברת “כרם טבע”

המצרכים:

2 ק”ג קמח כוסמין מלא של חברת כרם טבע

4 כפות שמרים (שמרים יבשים, או חצי קובית שמרים טריים)

8 כפות דבש / סוכר קוקוס של חברת כרם טבע (או 4 כפות דבש, ו-4 כפות סוכר)

2 כפות מלח

5 כוסות מים

1 כוס שמן קוקוס של חברת כרם טבע

להכנת החלה: הכניסו  את קמח הכוסמין לקערת המיקסר, צרו גומה באמצע הקערה, שימו בתוך הגומה את השמרים, כף סוכר וחצי כוס מים פושרים, השמרים יתחילו לתסוס, זה הזמן להוסיף לגומה את הדבש או הסוכר ואת השמן, ולהתחיל ללוש. הוסיפו בהדרגה את הקמח והמים הפושרים תוך לישה במהירות בינונית. המשיכו  ללוש כחמש דקות, ניתן ללוש גם בידיים. פזרו מעט קמח על הבצק כסו אותו במגבת ובשקית פלסטיק, ותנו לו לתפוח לפחות למשך שעה, עד שהוא מכפיל את ניפחו. הפרישו חלה, חלקו את הבצק לארבע חלקים,   לארבע חלות גדולות. חלקו כל חלק לשלושה חלקים, שמהם תיצרו את הצמה של החלות. שמנו תבנית הניחו  את החלות בהפרש ניכר אחת מהשנייה או בתבניות נפרדות. מירחו ביצה טרופה על החלות, פזרו שומשום, ותנו לחלות לתפוח מעט. הכניסו לתנור שחומם מראש לחום של 180 מעלות לחצי שעה, בדקו את החלות כעבור חצי שעה. כשהן נראות מוכנות, הוציאו וצננו מעט, הוציאו את החלות מהתבנית ושימו אותן על רשת – ולצנן אותן על הרשת.

 להכנת הפרוסות: המתינו לצינון החלה במשך 30-40 דקות על מנת לחתוך את החלה. רצוי לחתוך לפרוסות עבות במיוחד על מנת לאפשר מריחת החמאת בוטנים של חברת כרם טבע ואכילת הפרוסות עם חתיכות בננה פרוסות מעל. לחתוך את הבננה לפרוסות דקות ופרסו  על הפרוסות חלה. ניתן להוסיף קינמון מעל כדי לשדרג את הטעם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן