news08.net/ads.txt

מתכון מושלם לסופגניות מוצלחות, קלות ואווריריות

חג החנוכה בפתח – איך אפשר בלי מתכון מושלם לסופגניות מוצלחות, קלות ואווריריות? אסור לכם להחמיץ!!

טיפים ליצירת סופגניות אווריריות וקלות ומתכון עתיק ומנצח שכל אחת וכל אחד יכולים להצליח בהן

לא לוותר על תפיחה טובה! איך יודעים שהבצק תפח מספיק? לוחצים עם האצבע – אם נשארת גומה, צריך להתפיח עוד. אם הבצק “חוזר” ולא נוצרת גומה, התפיחה מספיקה. הבצק צריך להיות רך אבל בשום פנים ואופן לא דביק, לכן יש לשים את המים בהדרגה. התפיחה האחרונה על ריבועי נייר האפייה היא החשובה ביותר לכן חשוב לא למהר, להכין את העיגולים היטב ולכסות בבד דק (חיתול בד או ציפית). את הסופגניות יש לטגן בשמן חם אבל לא רותח בשום אופן וכשרואים שהסופגניה מזהיבה, להפוך מיד.

המצרכים:

1ק”ג קמח (רגיל, מנופה)

2 כפות שמרים

2 ביצים ו-1 חלמון

1 כוס סוכר

2 סוכר וניל

קורט מלח

חצי כוס שמן

כפית תמצית וניל

כפית תמצית רום

כף עראק (או ברנדי)

2 כוסות + 3 כפות מים פושרים

אופן ההכנה: לערבב את החומרים (בלי השמן והמלח), להוסיף בהדרגה את המים, בהדרגה. אחרי שבע דקות של לישה במיקסר להוסיף את המלח והשמן ולהתפיח כשעה וחצי עד קבלת נפח כפול. ללוש שוב ולהתפיח בשנית עד להכפלת הנפח (ניתן לכסות בחיתול בד או ציפית). ליצור כדורים (כ-60 ג’) חלקים ויפים (מומלץ לרדד אותם), לתת לחיצה קטנה לצורת מעיכה של הכדור ולהניח לתפיחה נוספת של שעה, עם כיסוי חיתול בד או ציפית. לאחר שהסופגניות הגיעו לצורתן הרצויה, לחמם שמן בסיר עמוק על להבה גבוהה, כשהשמן חם להתחיל לטגן את הסופגניות ולהוריד את האש ללהבה בינונית. לטגן עד שמזהיב משני הצדדים, לצנן. למלא בריבה, שוקולד או קרם וניל מבושל ומעל לפזר אבקת סוכר.

צילום: ארכיון חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן