news08.net/ads.txt

מתן וסרמן על פרשת סבטלנה גנזדילוב: “עולה תמונה לא פשוטה מהמעשים”

מתן וסרמן, שגדל והתחנך ברחובות, הפך לאחד מהכתבים הבכירים בישראל לאור חשיפות רבות שהוא מוציא לאור בעיתון ‘מעריב’. היום (שני) הוא התייחס לפרשת סבטלנה גנזדילוב, האתלטית לשעבר החשודה בניהול רשת בתי בושת באזור גוש דן והשרון, בראיון שהעניק ל-103FM.

“היום למעשה כבר הוגש כתב האישום בעניינה”, אמר וסרמן. “הפרקליטות מגדירה אותו ככתב אישום חמור מאוד. בדיון שנערך במחוזי בתל אביב הייתה שאלה גם סביב איסור פרסום השם שלה, פרטיה ומעשיה והוחלט לפרסם את שמה. עולה תמונה לא פשוטה מהמעשים. למעשה במשך 5 שנים היא ניהלה רשת בתי בושת, היא הפעילה דירות שונות גם בגוש דן וגם באזור השרון”.

על כך שפרקליטתה, עו”ד אורית חיון, טענה כי החקירות בעניינה לא היו כשרות והיא אף הוטרדה מינית אמר וסרמן: “עלו טענות כאלו ואחרות מצד עורכת הדין שלה, אנחנו לא פעם נתקלים בזה שעורכי הדין מעלים טענות שונות ומגוונות. כמובן שבמשטרה ובפרקליטות מכחישים מכל וכל במשטרה והדברים ייבחנו במשפט”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן