מתן לוי עלה לגמר הכוכב הבא | עירית רחובות ובכיריה מתגייסים לסייע, לא תצביעו?

עד לפני שנתיים מתן לוי, חייל משוחרר (שהתגלה כבר בגיל 13 ובהמשך שירת כסולן הלקה הים תיונית של צה”ל)  – עם קול פעמונים וניצוצות, בכלל היה אופה. “כל יום משש בבוקר עד שלוש עבדתי במאפייה ברחובות עם מלא קמחים עליי”, סיפר באחד הראיונות שנערכו לו במסגרת הריאליטי המוצלח “הכוכב הבא” ממנו הוא כבר יוצא הכוכב הבא, זה שמרטיט לבבות, שקולו מרסק את כל המאזינים לו וגורם לנו להעריץ את הילד מעיר המדע והתרבות.

“אם היו אומרים לי שאני הולך להיות כוכב וכל הבאזז הזה.. שכל מדינת ישראל, ברוך ה’, ככה מתרגשת ממני – זה החלום, זה מה שחיכיתי לו”, הוא אמר אחרי שביצע שיר מקורי שכתב. “אני מרגיש שהביצוע של השיר המקורי שלי זה אני, הייתי הכי חשוף, זה הביצוע שיביא אותי לגמר בע”ה, הלוואי”, הוסיף לפני מספר שבועות והנה, אתמול בערב זה קרה ובענק: מתן לוי בגמר הכוכב הבא אחרי שני ביצועים הירואיים ל”את” של ישי לוי ו”טיפת מזל” של זהבה בן. והעתיד? כבר עכשיו נראה ורוד ונוצץ.

עירית רחובות מתגייסת לכבוד מתן וקוראת לציבור להצביע לו באתר מאקו. רוצים להשפיע? לחצו כאן והצביעו למתן לוי – ההצבעה בחינם!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן