מתנדבי “ידידים” בנתיבות התכנסו לכבוד השנה החדשה

רועי אסרף, מנהל סניף נתיבות למתנדבי ידידים: “עברנו יחד שנה מלאה בחסדים כרימון. אנו גאים בעשייתכם”

בהשתתפות מספר רב של מתנדבים ומתנדבות, ותיקים לצד מצטרפים חדשים התקיים ערב גיבוש והרמת כוסית לכבוד השנה החדשה למתנדבי ומתנדבות סניף נתיבות של ארגון ידידים.

הנוכחים נהנו מכיבוד עשיר ושתיה קלה, תוכנית אומנותית מגוונת, ומאוירה נעימה ומגבשת. כיבדו את הערב בנוכחותם, מר תמיר עידן – ראש מועצת שדות נגב, ומר ישראל אלמסי – מנכ”ל ידידים.

רועי אסרף, מנהל סניף נתיבות: “הלב של הארגון, היא רוח ההתנדבות של כל אחד ואחת מהיושבים עמנו כאן הערב. אתם שנותנים מעצמכם ומזמנכם בכל שעות היממה למען תושבי העיר והסביבה. עברנו יחד שנה מלאה בחסדים כרימון. אנו גאים בעשייתכם”.

אחריו נשא דברים אלעד מאיר, מנהל מחוז דרום: “סניף נתיבות נמצא בצמיחה מתמדת. ברצוני להודות לראש מועצת שדות נגב, מר תמיר עידן, על שיתופי הפעולה. התמיכה הזו מסייעת לנו להרחיב את מעגל ההתנדבות לעוד ועוד תושבים, בשגרה ובחירום. שתהיה לכולנו שנה מלאה בנתינה ואהבת חינם”.

בתוכנית האומנותית שנערכה בערב, נהנו הנוכחים ממופע של אומן החושים ליאור יעקובוב, שהדהים באומנות של מציאות מדומה. המופע סחף את הקהל בחוויה יוצאת דופן, וזכה למחיאות כפיים.

בידידים מבקשים להודות לכל העמלים והתורמים להצלחת הערב.

◼️ חדש! לקבוצת החדשות בנתיבות לחצו כאן

צילום: ידידים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן